پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۶۵۸
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
فرمانده سپاه ناحیه قوچان از مدیریت ضعیف ستاد گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) و انقلابی نبودن برخی از مدیران این شهرستان انتقاد کرد.
شعارسال: سرهنگ پاسدارعلی اصغر صوفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: تمامی برنامه های ستاد گرامیداشت ارتحال امام (ره) ضعیف بود و همکاری برخی از مسئولین و مدیران شهرستان در اجرای این برنامه ها خیلی مناسب نبود.

وی با بیان اینکه همه ما مدیون انقلاب و حضرت امام(ره) هستیم، ادامه داد: حضور برخی از مسئولین در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) ضعیف و فرمانداری قوچان به ارسال پیامک اکتفا کرده بود، همچنین فقط برخی از مدیران و نیروهای نظامی و انتظامی در این مراسم شرکت کرده بودند و حتی اکثر اعضای شورای شهر نیز در این مراسم حضور نداشتند.

وی با انتقاد از مدیریت ضعیف اعزام کاروان مرقد امام راحل(ره) نیز افزود: در بخش اعزام شهروندان به مرقد امام(ره)، شاهد همکاری ضعیف مدیریت ستاد و برخی از ادارات بودیم، به گونه ای که در بخش پشتیبانی اعزام کاروان ها به دلیل عدم پیگیری آمبولانس، به ناچار برای تامین امنیت و سلامت کاروان، آمبولانس سپاه را تعمیر و همراه این کاروان ها اعزام نمودیم.

فرمانده سپاه قوچان با تاکید بر اینکه در صورت همکاری مدیران و مسئولین، امکان اعزام بیش از ۹ دستگاه اتوبوس هم بود، خاطر نشان کرد: اعزام این ۹ دستگاه اتوبوس نیز بیشتر با همکاری چند شرکت خصوصی، برخی ادارات و سپاه ناحیه قوچان بود و این در حالی بود که می توانستیم مشتاقان بیشتری را به مرقد امام راحل اعزام نماییم.

باید به حال برخی از مدیران تاسف خورد/برخی از مدیران قوچان انقلابی نیستند

سرهنگ صوفی با انتقاد از کمرنگ شدن ارزش ها در میان برخی از مدیران قوچان گفت: باید به حال برخی از مدیران تاسف خورد که برای چنین موضوعی ارزشی قائل نبودند و در مسیر ارزش ها و انقلاب حاضر نشدند قدمی بردارند.

وی با بیان اینکه مردم از عدم حضور مسئولین در مراسم گرامیداشت رحلت حضرت امام(ره) ناراضی بودند، یادآور شد: علیرغم اینکه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به مسئله فرهنگ و انقلابی بودن مسئولین دغدغه های بسیاری دارند اما در شهرستان قوچان برخی از مدیران انقلابی نیستند.

وی در پایان تصریح کرد: مسئولین در مقابل ناهنجاری ها و موضوعات مهم فرهنگی دلسوز نبوده و علی غم اینکه مردم ولایتمدار و ارزشمندی در قوچان داریم اما برخی از مسئولین روحیه انقلابی و انقلابی گری ندارند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت خبری بسیج، تاریخ انتشار: 23 خرداد 1395، کدخبر: ۸۶۹۳۱۷۵، www.basijnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین