پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۳۱۷۲۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳
مدیرعامل کارخانه آرد جنداب قم برای رفع معضل محدودیت‌های تامین کیسه دو پیشنهاد مطرح کرد؛ نخست اینکه هزینه خرید کیسه به نانوایان واگذار شود یا اینکه کیسه با حواله و سهمیه دولتی در اختیار آسیابانان قرار گیرد.
شعار سال: رستمی با بیان اینکه در حال حاضر تامین کیسه بزرگترین دغدغه آسیابانان است، گفت: متاسفانه پرداخت مابه‌التفاوت ۱۱ درصدی به کارخانه‌های آرد، در شرایطی است که کارخانه‌ها برای خرید کیسه هزینه سنگینی را متحمل می‌شوند.

وی در واکنش به اقدام شرکت بازرگانی دولتی ایران جهت متعادل‌سازی نرخ کیسه برای حمایت از آسیابانان، بیان کرد: در حال حاضر قیمت کیسه در بازار به طور میانگین از ۳۳۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان است که البته متغیر بودن نرخ به کیفیت و دوخت کیسه بستگی دارد.

رستمی ادامه داد: متاسفانه در این شرایط ممکن است کارخانه‌ها از کیفیت کیسه غافل شوند و برای اینکه بحران بسته‌بندی آرد پیش نیاید، فقط به دنبال تامین کیسه باشند تا آردشان را تحویل نانوایان دهند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از غلات‌نیوز، تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۰۴۴۶، ghalatnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۶
0
0
ایرانی که این همه در زمینه تولید داشت قد و هیکل بزرگ میکرد الان چرا باید درگیر یک قرون و دو هزار بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین