پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۳۱۷۶۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴
صدور بی‌رویه مجوز واحد نانوایی در استان گلستان به تازگی به دغدغه نانوایان تبدیل شده بود و در نتیجه با تصویب در کارگروه آرد و نان، صدور بی رویه مجوز واحد نانوایی در این استان اکیداً ممنوع شد.
شعار سال: حمدرضا حجی‌زاده، مدیرعامل اتحادیه و شرکت‌های تعاونی خبازان استان گلستان تصریح کرد: علاوه بر ممنوعیت صدور مجوز نانوایی در سه جلسه اخیر کارگروه گندم، آرد و نان، افزایش قیمت آرد در بازار آزاد هم منجر به عدم استقبال برای احداث نانوایی شده است.
وی افزود: غالباً آرد خبازی‌های تازه تاسیس در سطح استان از محل خرید و فروش آرد خارج از شبکه تأمین می‌شد که در حال حاضر با توجه به تشدید بازرسی‌ها، خرید خارج از شبکه آرد دیگر برای نانوایان امکان‌پذیر نیست.
حجی‌زاده در ادامه در خصوص تخصیص وام بهسازی و نوسازی بانک سپه در استان گلستان گفت: اسامی نانوایان متقاضی را به بانک سپه معرفی می‌کنیم منتها به دلیل شرایط سخت تخصیص وام، غالباً ۷۰ درصد نانوایان موفق به دریافت تسهیلات نمی‌شوند.
وی ادامه داد: سود ۱۵ درصدی برای تخصیص وام صنف نانوایان با توجه به مشکلات اقتصادی این صنف، منطقی نیست و باید شرایط تخصیص وام برای نانوایان تسهیل گردد تا همه نانوایان بتوانند از آن بهره‌مند شوند.
مدیرعامل اتحادیه خبازان استان گلستان با انتقاد از شرایط نرخ‌گذاری نان بیان کرد: چطور می‌شود که دولت به کارخانه‌های آردسازی در قالب یک اقدام حمایتی برای جبران ضرر و زیانشان، مابه‌التفاوت پرداخت می‌کند، اما هیچ‌گونه کمکی به نانوایان نمی‌شود؟! ما آنالیز هزینه‌های نرخ نان را از آبان ۹۸ تعیین کرده‌ایم و منتظر اعلام نرخ نان از سوی مسئولین استانی هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از غلات نیوز، تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۹، کد خبر:۳۰۴۶۶، ghalatnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
در زمينه بهداشت نان واقعا كم كاري ميكنيم در حالي كه با سلامت مردم در ارتباط هست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
نان وايي ها سنگر سلامتي مردم هستن ترو خدا اينكارو نكنيد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین