پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۷۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۳
خط تولید و مونتاژ خودرو پژو. پارس در شیراز ظرفیت تولید ۲۰۰۰ دستگاه خودرو در سال را فراهم کرده است. شرکت ایران خودرو پارس روزانه ۸۵ دستگاه خودرو پژو پارس را تولید می کند. همچنین این خط تولید، امکان اشتغال ۲۰۰ نفر نیروی انسانی را به وجود آورده است.

 

شعار سال: تصاویر زیر، مجموعه عکس هایی از بازدید فرشاد مقیمی، مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو به همراه جمعی از خبرنگاران و مسئولین فارس است.

خط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیرازخط تولید و مونتاژ ایران خودرو در شیراز

 

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۴۱۵۱۹۸۲، www.irna.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
2
0
تو شيراز و رجه مازنداران خودروي پارس تنها مونتاژ ميشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
2
اين خط اسمش توليد نميشه كه اين تنها يك خط مونتاژ براي كارافرينيه
Aref
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
0
0
خداقوت مونتاژهای فارس و قطعاتش عالی هست
پارس تولیدی فارس دارم بی‌نظیره
خسته نباشید
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین