پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
کد خبر: ۳۱۷۹
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
مديرعامل شرکت شهربان گفت:تمام تلاش خود را در جهت استفاده بهينه از نيروي انساني و همچنين گسترش سطح خدمات رساني به آنان به کار گرفته‌ايم.

شعارسال : ابوالقاسم چيذري ضمن بيان مطلب فوق افزود: يکي از مشکلات اساسي که با آن روبرو بوديم بومي شدن نيروهاي شرکت در مناطق 22 گانه بود به گونه‌اي که در برخي مناطق شاهد بوديم که با وجود حضور نيروها به تعداد کافي انگيزه جدي براي انجام مأموريت در حوضه معبر، شهربان و حريم وجود ندارد.

وي افزود: در همين راستا و پيرو تأکيدات شهردار محترم تهران ارتقاي سطح آموزشي پرسنل و همچنين ارزيابي نيروها را در دستور کار قرار داديم.

چيذري اظهار داشت: هدف اصلي ما از اين ارزيابي، گسترش هرچه بيشتر انضباط عمومي شهر و همچنين ايجاد انگيزه و فضاي رقابتي ميان پرسنل بود.

وي افزود: قطعا براي ما يک پرسنل با تحصيلات عاليه و دارا بودن تجربه و تعهد به اندازه کافي با يک پرسنل معمولي يکسان نخواهد بود و جابه‌جايي‌هاي صورت گرفته نيز با در نظر گرفتن اين موضوعات و همچنين نمرات اخذ شده در آزمون سراسري بود.

چيذري با اشاره به نحوه کارکرد پرسنل شرکت گفت: اگر به مجموعه‌هايي نظير بانک‌ها، کلانتري‌ها، بيمارستان‌ها و...مجموعه‌هايي که به طور مستقيم با ارباب رجوع در ارتباط هستند بيندازيم به راحتي متوجه اين موضوع خواهيم شد که آن‌ها نيز جهت جلوگيري از فساد احتمالي و هرگونه شائبه، پرسنل خود را بعد از يک بازه زماني معين جابه‌جا مي‌کنند که اين موضوع ضمن جلوگيري از هرگونه حاشيه به رقابتي شدن هرچه بهتر فضاي خدمات رساني و ايجاد انگيزه هرچه بيشتر جهت ارتقا و استفاده بيشتر از رفاهي‌ات کمک مي‌کند.

چيذري ادامه داد: آنچه که در اين ميان حائز اهميت است اين است که هيچ نيرويي بيکار نشده و تمام پرسنل در چرخه حوزه پيمانکاري شهرداري تهران مشغول به کار هستند.

وي در ادامه گفت: شايد برخي از مديران به دليل اجرايي نشدن کامل اين طرح و همچنين نوپا بودن اين طرح نگراني‌هايي داشته باشند ولي يقين داشته باشند که پس از انجام کامل اين پروژه به سرعت اثرات مثبت آن را در سطح شهر تهران و به خصوص در حوزه انضباط شهري شاهد خواهيم بود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت موج، تاریخ انتشار پنجشنبه 21 آبان 1394، کد مطلب : 1952398: www.mojnews.com


خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین