پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۷۳۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸
برای اینکه بتوانید یک کانال یوتیوب خوب و با کیفیت داشته باشید و پاسخگوی تمام نیازهای مخاطب خود باشید لازم است تنبلی را کنار بگذارید و همان از ابتدا تنظیماتی را در هنگام ساخت کانال خود انجام دهید تا بعدا برای برطرف کردن آن وقت خود را تلف نکنید.
شعار سال: در گزارش قبلی نحوه ساخت صفر تا صد یک کانال یوتیوب را به شما آموزش دادیم. اما برای اینکه بتوانید یک کانال یوتیوب خوب و با کیفیت داشته باشید و پاسخگوی تمام نیاز‌های مخاطب خود باشید لازم است تنبلی را کنار بگذارید و همان از ابتدا تنظیماتی را در هنگام ساخت کانال خود انجام دهید تا بعدا برای برطرف کردن آن وقت خود را تلف نکنید.
 
بخش دوم آموزش گام به گام ساخت کانال در پوتیوب

ابتدا به سراغ گزینه youtube studio می‌روید. برای پیدا کردن این گزینه باید روی عکس خود کلیک کنید و بعد آن را مشاهده خواهید کرد. سمت چپ پایین به قسمت تنظیمات مراجعه می‌کنیم. بخش مربوط به محاسبه درآمد شما به صورت از پیش تعیین شده روی دلار است. البته که می‌توانید این گزینه را تغییر دهید، اما هیچ فرقی ندارد و بر اساس درآمد شما بر اساس دلار محاسبه خواهد شد.

تنظیمات Channel

در قسمت چپ صفحه‌ای که برای شما باز شده است به قسمت channel بروید. اولین بخش Basic info است. بخش اول نام کانال شنا است که می‌توانید آن را تغییر دهید. در قسمت بعدی یعنی Keyboards می‌توانید کلماتی که محتوای فعالیت شما در کانال‌تان را نشان می‌دهد، بنویسید. بخش بعدی کشوری است که یوتیوب به شما اجازه می‌دهد از آن طریق کسب درآمد کنید. توجه داشته باشید که برخی از کشور‌ها مانند ایران در این لیست وجود ندارند.

گزینه بعدی Customize Channel است. با کلیک کردن روی این گزینه می‌توانید شبکه‌های اجتماعی، عکس، بیوگرافی و یا کانال‌هایی که دوست دارید دیگران هم محتوای آن‌ها را تماشا کنند اضافه کنید.


قسمت بعدی که کنار Basic info است Advanced setting نام دارد. در این قسمت باید گزینه دوم را انتخاب کنید. شما با این کار مشخص می‌کنید که محتوای کانال شما به درد کودکان نمی‌خورد. چون کانال‌های مربوط به کودکان قوانین بسیار سفت و سختی دارد و اگر گزینه بله را انتخاب کنید یوتیوب امکان انجام بسیاری از فعالیت‌ها از قبیل گذاشتن تبلیغات بر روی ویدئو‌ها را از شما خواهد گرفت.


با اسکرول کردن پایین می‌روید و در گزینه‌ای از شما پرسیده می‌شود که آیا دوست دارید تعداد Subscribe کانال شما برای دیگران به نمایش گذاشته شود یا خیر. گزینه آخر به نام Advertisements را هیچوقت انتخاب نکیند آن هم به این دلیل است که درآمد شما را بسیار کاهش می‌دهد


تنظیمات Branding

Branding قسمت بعدی است. یک لوگو یا یک عکس انتخاب، طراحی و ذخیره می‌کنید. این کار به این دلیل است که با بارگذاری ویدئو این لوگو یا عکسی که انتخاب کرده‌اید در قسمت پایین و سمت راست ویدئوی شما قرار می‌گیرد و کاربران با نگه داشتن موس روی آن می‌توانند عضو کانال شما شوند.


تنظیمات Upload defaults

دوباره به قسمت Setting بروید و در قسمت چپ گزینه Upload defaults را بزنید. در قسمت Description می‌توانید لینک شبکه‌های اجتماعی خود را قرار دهید. با این کار هر ویدئویی بارگذاری کنید این آدرس‌ها زیر ویدئوی شما به نمایش گذاشته خواهد شد. پیش فرض کانال هم می‌توانید به صورت عمومی یا خصوصی انتخاب کنید. در آخر هم در قسمت Tags کلمه‌هایی که دوست دارید و به محتوای کانال و یا ویدئویی که ساختید مربوط است را بنویسید.

در قسمت Advansed Setting هم می‌توانید طبقه‌بندی کانال، زبان و تنظیمات کامنت‌ها را مشخص کنید.
 

تنظیمات Community

دوباره به قسمت چپ می‌رویم و گزینه Community را انتخاب کنید. در قسمت اول می‌توانید مدیر‌های کانال خود را انتخاب کنید. قسمت بعدی مخصوص به افرادی است که شما هیچوقت با کامنت‌های آن‌ها مشکلی ندارید. بخش بعدی مخصوص افرادی است که شما دوست ندارید کامنت‌های این افراد را ببینید. قسمت آخر هم مخصوص کلماتی است که دوست ندارید خودتان و دیگران آن‌ها را در کامنت‌ها مشاهده کنند.


نحوه فعال کردن بارگذاری ویدئوی بالای ۱۵ دقیقه و کاور اختصاصی

اگر به تازگی کانال یوتیوب راه‌اندازی کرده باشید یوتیوب به شما اجازه نمی‌دهد که ویدئوی بیشتر از ۱۵ دقیقه بارگذاری کنید. شما می‌توانید با درست کردن تنظیمات این امکان را برای کانال خود فراهم کنید. برای اینکار دوباره به قسمت Setting بروید و در قسمت Channel و سپس Advanced Setting کلیک و Statuse and features را انتخاب کنید. کنار عکستان یک گزینه verify است، روی آن کلیک کنید. کشور خودتان را انتخاب کنید. یوتیوب از شما شماره تلفن می‌خواهد. شماره تلفت خود را وارد کنید. کدی را به شماره شما ارسال می‌کند و بعد از وارد کردن کد می‌توانید امکاناتی نظیر بارگذاری ویدئوی بالای ۱۵ دقیقه و گذاشتن کاور اختصاصی را فعال کنید.

حالا شما با این کار‌ها یک کانال کامل و درست دارید و می‌توانید به راحتی ویدئوی خود را بارگذاری کنید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری وب زوم، تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۲۷۷، www.webzoom.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
الان وقتی یوتیوب در ایران فیلتر هست چرا باید ما اقدام به چنین کاری کنیم ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
من خرچی تو سایت گشتم بخش اول رو پیدا نکردم ای کاش لینک خودتون رو اخر این چست ارائه میدادید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
به نظز من همین گزارش هم جامع بود نیازی به گزارش اول شعار سال نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین