پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۲۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
وزیر علوم با اشاره به اقدامات وزارت علوم برای تهیه واکسن کرونا گفت: مجموعه دانشگاهی وزارت علوم و تحقیقات در موسسات مختلف در حال تلاش هستند و فعالیت‌ها برای تهیه واکسن با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود.
شعار سال: متخصصان و شرکت‌های داروسازی بسیاری در دنیا به‌دنبال تولید واکسن کرونا هستند. در این حین اندیشمندان داخلی هم بیکار ننشسته و پا به پای دانشمندان خارجی در زمینه تولید این واکسن وارد عمل شدند.

همکاری وزرات علوم و وزارت بهداشت برای تولید واکسن کرونا
 
منصور غلامی، وزیر علوم و تحقیقات درباره روند همکاری وزارت علوم و تحقیقات و وزارت بهداشت و درمان در زمینه تهیه واکسن کرونا  گفت: مجموعه دانشگاهی وزارت علوم و تحقیقات در موسسات مختلف در حال تلاش هستند و فعالیت‌ها برای تهیه واکسن با هماهنگی وزارت بهداشت و درمان انجام می‌شود.

او افزود: در دانشگاه ملی آنتی ژنتیک گروه‌هایی با سابقه کار‌های تحقیقی تلاش کرده و به فعالیت می‌پردازند. درضمن محوریت اقدامات در زمینه تولید واکسن کرونا وزارت بهداشت و درمان است.غلامی تصریح کرد: هدف از این اقدام جلوگیری از پراکنده‌گویی و یکپارچگی حمایت‌ها است.

برگزاری واحد‌های علمی ناقص به دلیل کرونا

او با بیان اینکه همزمان با شیوع کرونا واحد‌های عملی دانشگاه‌ها به شکل ناقص برگزار شده است، افزود: آموزش و برگزاری کلاس‌ها تابع دستورالعمل ستاد مقابله به کرونا است. دانشگاه‌ها در پایان ترم گذشته و ترم تابستان واحد‌های عملی را به شکل جدا در قالب گروه‌های کوچک برگزار کرده‌اند.

غلامی بیان کرد: هنوز به‌دلیل پیک کرونا در یک ماه گذشته برنامه عملی تنظیم نشده تا دانشجویان بتوانند واحد‌های عملی خود را بگذرانند. وزیر علوم گفت: برخی از واحد‌ها باید به شکل حضوری و مناسب برگزار شود.
 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایلنا، تاریخ انتشار: ۷دی ۱۳۹۹، کد خبر:۱۱۰۹۸۰۴،ilna.news
 
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
0
0
واقعا دم هرکسی که داره شبانه روزی برای واکسن تلاش میکنه گرم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
حس نمی‌کنند خیلی‌ دیر دارن به فکر تهیه واکسن کرونا میفتن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین