پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۹۳۲۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
اکوسیستم استارت‌آپی ایران در چند سال گذشته با رشد سریع توانسته است سهمی قابل توجه از تولید ناخالص داخلی (GDP) کشور را به خود اختصاص دهد (سهم اقتصاد دیجیتال ۶.۴٪ از GDP).

شعار سال:اکوسیستم استارت‌آپی ایران با سهم اقتصاد دیجیتال ۶.۴٪ از GDP ، چهار مرحله هویت سازی، داستان های موفقیت ، نهادسازی و تامین منابع رشد را از سر گذارنده است .:

*** هویت‌سازی: شکل‌گیری هویت یک اکوسیستم اصلی‌ترین عاملی است که اعضاء مختلف را به هم ارتباط می‌دهد. مفصل‌بندی میان بازیگران مختلف از این طریق به وجود می‌آید. این که ما فعالان داخل اکوسیستم چه کسانی هستیم؟ چگونه جامعه ما را به یاد می‌آورد و ...

*** داستان‌های موفقیت: برای رشد نیاز به داستان موفقیت و الگوهای جذاب است. شرکت‌های پیشرویی که امروز نام‌شان با اکوسیستم پیوند خورده باشد.

*** نهادسازی: این که داستان‌های موفقیت را بشود همه‌گیر کرد و هر فرد رویای ساخت یک داستان موفقیت دیگر را بیابد، از طریق ایجاد نهادهایی مانند شتاب‌دهنده‌ها، فضاهای کار اشتراکی و قوانین و مقرراتی است که آن‌ها را به رسمیت بشناسد.

*** تامین منابع رشد: اما هر اکوسیستم نیاز به منابع رشدی دارد و منبع مالی در این حوزه اهمیت دارد؛ نشانه‌اش آن که امروز در ایستگاه۴ در خصوص VC یا ورود استارت‌آپ‌ها به بورس سخن گفته می‌شود.

تعداد بازدید : 2


پایگاه تحلیل -خبری شعار سال، برگرفته از کانال آینده مشترک

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
با این همه ظرفیت در حوزه دیجیتال و استارتاپی بازم دست روی دست گذاشتیم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
اصلا صحبت اقتصاد ایران در زمینه های دیجیتال و استارتاپی نسبت به جهان نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین