پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
کد خبر: ۳۱۹۴۳۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۴
نایب رئیس مجلس با اشاره به افزایش قیمت قیر و فولاد علی رغم مصوبه مجلس و وزارت صمت، گفت: این افزایش قیمت ها پذیرفته نیست و دولت باید به موضوع آن ورود کند.
شعار سال: علی نیکزاد در نشست علنی امروز (یکشنبه ۷ دی ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) خطاب به معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: پیش از این به آقای امیری گفته شد که بر اساس گزارش‌های واصله کالا‌های اساسی همچون برنج در گمرکات دپو شده، پیگیری‌هایی هم صورت گرفت، اما با تاخیر این کار انجام شد.

نایب رئیس مجلس یازدهم افزود: براساس گزارش‌های نمایندگان، دولت و مجلس در ارتباط با اعتبار قیر، قانونی را تصویب کردند، اما چه اتفاقی درمدت یک ماه رخ داده که قیر تنی ۴ میلیون تومان به ۷ میلیون تومان رسیده است! دولت باید چاره اندیشی کند، زیرا درست نیست که نامه‌ای وزیر بنویسد و مدت‌ها زمان ببرد تا رئیس جمهور در این موضوع دستور دهد.

وی ادامه داد: دو سرپرست وزارتخانه و وزیر در پی پیگیری‌های کمیسیون صنایع و معادن وعده دادند که قیمت فولاد کمتر از ۱۰ هزار تومان برای هر کیلو باشد، اما چه اتفاقی افتاده که قیمت فولاد در هر کیلو به بالای ۱۲ هزار تومان رسیده است. انتظار است این موضوعات در دولت مطرح و پیگیری شود.

نیکزاد یادآور شد: اینکه دولت بگوید این موضوعات در اختیار ما نیست و مربوط به بخش خصوصی یا بورس است، پذیرفتنی نیست، لذا دولت قبل از اینکه دیر شود، باید بر وضعیت قیر، سیمان و فولاد نظارت کند. /

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خانه‌ملت، تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۳۹۹، کدخبر: ۴۶۳۹۰۴، icana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
قیمت قیر در ایران به نظرم اصلا نباید رایگان میشد! این خودش میتونست رانتی بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
0
0
چه چیزی قیمتش افزایش پیدا نکرد هرروز یه چیزی بالا می‌ره مردم به این گرونی ها عادت کردند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین