پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
سایت «Korea Times» در گزارشی به وضعیت ورزشگاه آزادی و میزبانی این استادیوم از رقبا پرداخت و آن را جهنمی برای رقیبان ایران لقب داد.

شعار سال: تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی میزبان کره جنوبی در راه جام جهانی 2018 خواهد بود.

سایت «Korea Times» در گزارشی مفصل به وضعیت ورزشگاه آزادی و میزبانی ایران از رقبا در این استادیوم پرداخته و در واقع آن را جهنمی برای رقیبان ایران خوانده است.

در این گزارش آمده: مسابقه روز سه‌شنبه از این جهت برای کره جنوبی سخت خواهد بود که این تیم از سال 1974 تاکنون در ورزشگاه آزادی موفق به شکست ایران نشده است. آخرین بار کره جنوبی در همین سال با ستاره‌هایش ایران را در آزادی شکست داد.

ورزشگاه آزادی استادیومی است که با آمدن 100 هزار تماشاگر تبدیل به جهنم رقبا می‌شود و بازی کردن در تهران برای هر تیمی سخت و طاقت‌فرسا خواهد بود. تیم ملی کره جنوبی با اولی ایشتیلکه در سال 2014 شکست را در ورزشگاه آزادی و در مقابل تماشاگران متعدد ایران تجربه کرد. در حالی که قرار بود تیم ملی کره با این مربی آلمانی در آزادی طلسم را شکسته و انتقام‌گیری کند.

در ادامه این گزارش آمده است:بازی کردن در این استادیوم از یک لحاظ خیلی سخت است چون این ورزشگاه در ارتفاع هزار و 273 متری از سطح دریا است. شما این ارتفاع را با جوی که تماشاگران در آن به سود کشورشان ایجاد می‌کنند کنار هم بگذارید تا کار سخت رقبا را متوجه شوید.

این استادیوم مشابه استادیوم‌های بزرگ دنیا در آمریکای جنوبی و درست مثل ورزشگاه‌های برزیل و اکوادور که 3 هزار و 600 متر و 2 هزار و 800 متر از سطح دریا فاصله دارند، است و به همین علت کار برای رقبا سخت خواهد شد.

در پایان این گزارش آمده است: اعضای تیم ملی ایران به لحاظ فیزیکی از کره‌ای‌ها درشت‌تر هستند و به همین علت تیم ملی کره در این ورزشگاه از لحاظ فیزیکی نسبت به تیم ملی ایران ضعیف‌تر عمل کرده و این یکی از عوامل موفقیت رقیب در بازی‌های گذشته بود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 17 مهر 95 ، کد مطلب: 13950717000188:www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین