پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۳۲۰۳۷۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶
معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: شیوه برگزاری امتحانات را به اساتید واگذار کرده‌ایم، البته به دانشکده‌ها تاکید کردیم که استاد قبل از برگزاری امتحانات باید شیوه آن را به دانشکده و دانشجویان خود اعلام کند.
شعار سال: ابوالفضل واحدی درباره زمان و نحوه برگزاری امتحانات نیم سال اول تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ گفت: در این ترم زمان برگزاری کلاس‌ها برای تمامی مقاطع یکسان نبود؛ بنابراین امتحانات برای کلاس‌هایی که از آخر شهریور ماه آغاز شده بودند، از ۲۰ دی آغاز خواهد شد و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: همچنین برای دانشجویان جدیدالورود که کلاس‌هایشان از ۱۰ آبان به بعد تشکیل شد و دو هفته به مدت کلاس‌هایشان اضافه کردیم، امتحانات از ۴ بهمن ماه آغاز خواهد شد و به مدت دو هفته ادامه دارد.

واحدی با اشاره به اینکه تمام امتحانات در ۴ هفته برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: به اساتید و دانشکده‌ها اعلام کردیم، شیوه برگزاری آزمون الکترونیک در این ترم را بررسی کنند.

وی تصریح کرد: شاخص ما برای برگزاری امتحان مطلوب این است که سلامت امتحان حفظ و عدالت در ارزیابی دانشجویان نیز رعایت شود و هم به لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری امکانات لازم نیز فراهم باشد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت افزود: ترم گذشته برخی شیوه‌های امتحانی با بازخورد‌های منفی دانشجویان رو به رو شد به طوری که آن‌ها می‌گفتند برخی شیوه‌ها استرس آن‌ها را افزایش داده است؛ مثل شیوه‌ای که دانشجو دیگر امکان بازگشت به سوال قبل را ندارد. در حالی که دانشجو در امتحانات حضوری می‌تواند به سوالات قبل بازگردد و مجدد برای پاسخ به آن‌ها فکر کند.

واحدی گفت: یکی دیگر از شیوه‌ها که فکر می‌کنیم عدالت در آن رعایت نشود، تقسیم رندوم سوالات است. خیلی از دانشجویان می‌گویند که امتحانات در این ترم نزدیک به شیوه امتحان حضوری باشد و امکان بازگشت مجدد به سوال قبل نیز وجود داشته باشد.

وی با بیان این مطلب که شیوه برگزاری امتحانات را به اساتید واگذار کرده‌ایم، گفت: البته به دانشکده‌ها تاکید کردیم که استاد قبل از برگزاری امتحانات باید شیوه آن را به دانشکده و دانشجویان خود اعلام کند. از طرف دیگر ما هم توصیه‌های لازم و همچنین ضوابط مهم در برگزاری امتحان الکترونیک را اعلام کرده‌ایم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۱۱۰۴۹۷، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۵
0
0
این ها دوباره این موضوع رو شروع کردن که هر درس رو میخوان بسپارن به اساتید و جون دانشجو رو به لبش برسونن تا ازش امتحان بگیرن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
امتحانات پايان ترم در ايران واقعا شرايط بدي رو به وجود اورده تو اين اوضاع ازمون هاي مجازي
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
امتحانات پايان ترم در ايران هميشه مشكلات زيادي رو به بار اورده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
همين يكي رو كم داشتيم اين استاد ها با عونض كردن نظراتشون پدر مارو در ميارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین