پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 26
کد خبر: ۳۹۵۰۲۵
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
دانشگاه پیام نور اعلام کرد: امتحانات روز چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ دانشگاه پیام نور لغو شد. همچنین خبر می رسد که دانشجویان دوره کارشناسی برخی از رشته ها ( نظیر حقوق) گلایه مندی ها و نارضایتی های شدیدی از تغییر در سبک سوالات امتحانی دارند. به گونه ای که به تعبیر برخی از دانشجویان ، در دانشگاه پیام نور ،کار از امتحان گذشته و به انتقام رسیده است. بنظر می رسد کم توجهی دانشگاه به این چالش مطرح شده توسط دانشجویان، سبب گرایش پذیری شدید دانشجویان جدید الورود به دانشگاه آزاد و دانشگاه های غیرانتفاعی خواهد شد. موضوعی جدی که بنوعی می تواند تهدید کننده حیات و ممات اقتصادی دانشگاه پیام نور باشد. گرایش به سمت سوالات ریز ، تاریخ و اعداد و اسامی، سوالات انحرافی و غیر کاربردی، سوالات قابل تفسیر،بخشی از گلایه مندی دانشجویان در این خصوص است.

شعارسال: دانشگاه پیام نور اعلام کرد: با توجه به درخواست تعداد بسیاری از دانشجویان و تعطیلات ایام ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، امتحانات پایان نیمسال روز چهارشنبه ۱۶ خرداد دانشگاه لغو می‌شود.

امتحانات لغو شده در تاریخ فوق به تاریخ شنبه ۲ تیرماه در همان ساعات قبلی ذکر شده در گزارش ۴۲۸ منتقل می‌شود.

لغو امتحانات چهارشنبه ۱۶ خرداد دانشگاه پیام نور  + افزایش نارضایتی های دانشجویان از سوالات پایان ترم

توضیحات تکمیلی برای بهره برداری بیشتر از خبر:

خبر می‌رسد که دانشجویان دوره کارشناسی برخی از رشته‌ها (نظیر حقوق) گلایه مندی‌ها و نارضایتی‌های شدیدی از تغییر در سبک سوالات امتحانی دارند. به گونه‌ای که به تعبیر برخی از دانشجویان، در دانشگاه پیام نور، کار از امتحان گذشته و به انتقام رسیده است. بنظر می‌رسد کم توجهی دانشگاه به این چالش مطرح شده توسط دانشجویان، سبب گرایش پذیری شدید دانشجویان جدید الورود به دانشگاه آزاد و دانشگاه‌های غیرانتفاعی خواهد شد. موضوعی جدی که بنوعی می‌تواند تهدید کننده حیات و ممات اقتصادی دانشگاه پیام نور باشد. گرایش به سمت سوالات ریز، تاریخ و اعداد و اسامی، سوالات انحرافی و غیر کاربردی، سوالات قابل تفسیر، بخشی از گلایه مندی دانشجویان در این خصوص است.

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین