پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۱۷۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
پوراحمد تصریح کرد: بنده در ۱۰ سال گذشته تنها ۳ فیلم ساختم این به آن معنا است که نهایتاً بنده فقط ۳ سال از ۱۰ سال اخیر عمرم را کار کرده ام و بقیه سال‌ها بیکار بوده ام!
شعار سال: کیومرث پوراحمد کارگردان نامدار سینما که هیچگاه رشد فرهنگی را به تجاری سازی و درآمد نفروخت با انتقاد از متولیان فرهنگی کشور در خصوص ارائه راهکار برای برون رفت از کمای سینما در دوران کرونا گفت: متولیان فرهنگی می‌خواهند سر به تن ما نباشد!

وی تصریح کرد: بنده در ۱۰ سال گذشته تنها ۳ فیلم ساختم این به آن معنا است که نهایتاً بنده فقط ۳ سال از ۱۰ سال اخیر عمرم را کار کرده ام و بقیه سال‌ها بیکار بوده ام!
 
پوراحمد افزود این‌ها همه به دلیل اهمیت هنرمندان برای متولیان و مسئولان است، این اتفاقات و بیکاری ما نشانگر احترام ویژه‌ای است که آن‌ها برای ما قائل هستند!

کارگردان فیلم «خواهران غریب» در گفتگو با سینماپرس مطرح کرد: برای بنده و امثال بنده که سال‌ها است بیکار و خانه نشین هستیم بود و نبود کرونا چندان تفاوتی ندارد. الآن نزدیک به یک سال از شیوع و گسترش ویروس کرونا می‌گذرد خیلی‌ها می‌گویند در این ایام سینماگران بیکار و خانه نشین و گرفتار شده اند در صورتی که این بیکاری و خانه نشینی تنها مربوط به این یک سال نیست و ما چند سالی است که در بیکاری به سر می‌بریم. برای من در این روز‌های کرونایی وضعیت عادی است چرا که قبل از کرونا هم همینطور در خانه بودم و فیلم می‌دیدم و کتاب می‌خواندم و موزیک گوش می‌دادم و حالا هم که کرونا آمده وضعیت برای من همین است.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از پرسش، تاریخ انتشار: ۱۸ دی۱۳۹۹، کدخبر: porcesh.ir، ۳۴۱۲۱
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
0
0
که اگر اهمیت داشتن الان اوضاع معیشتی شون این نبود واقعا
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
بعید هم نیست این عزیز ما درست بگه چون تا الان هرچی دیدیم اوضاع شون داغون بوده
ناشناس
Netherlands
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
به نظرم با تدوین قانون بیمه بیکاری در زمینه هنرمندان کمی وضعشون بهبود پیدا کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین