پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۳۸۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
شرکت برق با ارسال پیامک، مشترکان برق و گاز را به استفاده بهینه و پوشیدن بیشتر لباس در روز‌های سرد زمستان دعوت کرد.

شعار سال:تصویری از پیامک ارسالی شرکت برق به مشترکان، در فضای مجازی منتشر می‌شود که واکنش‌های متفاوت کاربران را به دنبال داشته است. در این پیامک آمده است: «مشترک محترم؛ یک لباس بیشتر می‌پوشم، یک درجه دمای اتاقم را کمتر می‌کنم، نمی‌گذارم یک هموطن بی‌ برق و گاز بماند. شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ»
 
این پیامک به دنبال توصیه و صحبت‌های عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که در یک گفت‌‌و‌گوی خبری عنوان کرد مردم در رختخواب لخت شوند و در اتاق نشیمن لباس بپوشند، و همچنین خاموشی‌های اخیر کرج، گرگان، رشت، بجنورد و همینطور تهران، برای مشترکین ارسال شده است.
 
بسیاری از کاربران در واکنش به این پیامک عنوان می‌کنند درست است که فرهنگ اسراف در ایران به وفور دیده می‌شود و باید برای مصرف صحیح و بهینه انر‌ژی آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی کرد اما این اتفاق زمانی عملی خواهد شد که مسئولان تافته جدا بافته نباشند که از یک سو مردم را به لنگ بستن و نان خشک دعوت کنند و از سوی دیگر خود و فرزندان‌شان با زندگی‌های لاکچری در مهمانی‌های خارج از کشور حضور پیدا کنند و تشویق شوند.
 
کاربرانی نیز با اشاره به مزرعه‌های بیت کوین عنوان می‌کنند مصرف بالای برق به علت استخراج بیت کوین می‌باشد که در ایران تعدادشان کم نیست و باید این مزارع شناسایی و جمع‌آوری شوند.
 
جمعی از کاربران عنوان می‌کنند برق و گاز ایران به صورت مجانی و یا با قیمت ارزان به خارج از کشور صادر می‌شود و مردم این کشور خود برای مصرف انرژی با بحران روبرو شده و از این نعمت بی‌بهره می‌شوند. این کاربران معتقدند باید صادرات گاز و برق، مدیریت شود تا به علت این کمبودها نیروگاه‌ها به سوخت مازوت روی نیاورند و نفس کشیدن برای مردم از چیزی که هست سخت‌تر شود.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری اسپوتنیک، تاریخ انتشار:   18دی  1399  ، کدخبر: 202101087379663،www.sputniknews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
اين پستتون عكس نداشت
با اين حال حس ميكنم كه اين وعده ها هم هيچي توش نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
0
0
من راستش فكر نميكردم كه روحاني به اين وعده اي كه داده پايبند باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین