پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۲۲۶۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳
مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق، نسبت به تعویق انتخابات پیش از موعد پارلمانی که قرار بود در ششم ماه ژوئن برگزار شود، هشدار داد.
شعار سال: صدر از مصطفی الکاظمی، نخست وزیر عراق درخواست کرد تمام تلاشش را برای مبارزه با فساد و تحویل مفسدان به قانون انجام دهد.

در بیانیه صدر در این باره آمده است: نخست وزیر موجی از اقدامات را علیه فساد آغاز کرده و ما از این اقدام حمایت می‌کنیم و او باید تلاش هایش را دوچندان کند و همه نیز به آن تمکین کنند.

صدر افزود: صدا‌هایی مبنی بر لغو یا تعویق انتخابات زودهنگام چه از سوی احزاب و چه از سوی اغتشاشگران شنیده می‌شود در حالی که ما نسبت به تعویق آن هشدار می‌دهیم و امیدواریم که همه درایت به خرج دهند و همه با هم برای موفقیت این انتخابات تلاش کنند.

رهبر جریان صدر در ادامه بیانیه خود آورد: بار دیگر خواهان پایان حضور اشغالگران در خاک عراق هستم و بار دیگر هرگونه دخالت خارجی در امور عراق را محکوم می‌کنم چرا که چنین موضوعی باعث تضعیف دولت و ثبات و استقلال تصمیم گیری عراق می‌شود.

صدر در پایان نیز گفته است: دولت باید به دنبال جایگزینی برای گاز و برق بویژه پس از امتناع ایران همسایه از صدور آن برای ما باشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شفقنا، تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۸۰۱۸۹، shafaqna.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
0
0
من فاز ایشون رو هم درک نمیکنم که چرا ایشون داره این همه موضوع های نابرابر در قبل خط مقاومت میگیره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
0
0
عراقی ها در این زمینه نمیدونن باید برای این موضع گیری ها به کی تکیه کنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین