پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۴۴۵
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
«حسین امیرعبداللهیان» مشاور و دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در اموربین الملل گفت که «ترکیه درحال بازنگری سیاست های منطقه ای خود از جمله در قبال سوریه است و تاکنون چند نشانه مثبت بروز داده است».

شعارسال: امیرعبداللهیان در گفت وگوی اختصاصی با این شبکه تاکید کرد که « سعودی در زمینه حمایت از تروریست ها در سوریه بیش از کشورهای دیگر فعال تر است».

وی خاطرنشان کرد: آمریکا در یک مرحله آتش بس را در سوریه تحمیل کرد تا به عناصر مسلح که در مقابل پیشروی ارتش سوریه مجبور به عقب نشینی شده بودند، کمک کند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:آمریکا و اسرائیل بخوبی می دانند که سرنگونی « بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه بر ساختار و شاکله سیاسی سوریه تاثیر می گذارد.

امیرعبداللهیان در باره مواضع اخیر«عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهوری مصر در خصوص سوریه و مبارزه با داعش گفت که« این مواضع را می توان واقع گرایانه خواند».

وی تاکید کرد که « ایران گروه اخوان المسلمین در مصر را به خاطر اقدامات برخی اعضای آن یک گروه تروریستی نخوانده است».

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا ، تاریخ انتشار خبر 23 مهر 1395، کدمطلب: 82265910 (5608789) ،www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین