پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۵۰۷
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
رئیس مرکز آمار ایران، روز شنبه را آخرین روز از سرشماری اینترنتی اعلام کرد و گفت: تا ساعت 6 صبح جمعه چهار میلیون و 351 هزار خانوار و 14میلیون و 706هزار نفر در سرشماری اینترنتی مشارکت کرده اند.
شعار سال:

امید علی پارسا روز جمعه، افزود:استان های سمنان، بوشهر، خراسان جنوبی، یزد، هرمزگان، کردستان و لرستان بیشترین مشارکت را در سرشماری اینترنتی داشته اند.
رییس مرکز آمار ایران با بیان اینکه هزار نفر از افرادی که در سرشماری اینترنتی مشارکت کنند، با قرعه کشی از جایزه 10 میلیون ریالی برخوردار می شوند، افزود: پنجمین مرحله قرعه کشی برای جایزه 10 میلیون ریالی روز گذشته برگزار شد و 100 نفر از خانوارهای دیگر انتخاب شدند که از طریق پیامک 300000 به آنها اطلاع رسانی شد.
پارسا گفت: هدف گذاری انجام شده برای ثبت نام اینترنتی خانوارهای ایرانی در این مرحله، هشت میلیون و ٨٨١ خانوار است و سهم هر استان نیز تعیین شده است.
 سرشماری اینترنتی نفوس و مسکن تا 24 مهر ماه جاری در کشور ادامه دارد.
بر اساس برنامه ریزی مرکز آمار، از 25 مهر تا 25 آبان ماه هشتمین سرشماری عمومی نفوس و مسکن به روش حضوری با تبلت انجام می شود.
مرکز آمار ایران اعلام کرده، خانوارها پس از ثبت نام در سامانه اینترنتی، کد دریافتی را حفظ و هنگام مراجعه مامور سرشماری به در منزل آن را ارائه کنند تا دیگر به سرشماری حضوری نیازی نداشته باشند.
خانوارها می توانند در مدت تعیین شده اطلاعات خود را از طریق سامانه اینترنتی www.sarshomari95.ir ثبت کنند.
بر اساس پیش بینی انجام شده، نتایج اولیه سرشماری امسال یکم تا پانزدهم دی ماه سال جاری و نتایج تفصیلی آن مرداد سال 1396 منتشر می شود.


با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از ایرنا، تاریخ انتشار 18 مهر95 ، کد مطلب:82266025 : www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین