پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۰۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
رئیس قوه قضاییه گفت: در برخورد با تخلفات به ویژه تخلفاتی که از ناحیه افراد نامدار سر می‌زند، هیچ رحمی نباید داشت و باید به شدت با آن مقابله کرد چرا که اگر این افراد در جامعه تخلف کنند، تخلف در جامعه باب می‌شود.
شعار سال: حجت الاسلام رئیسی در جریان سفر به استان گیلان از نمایشگاه مسائل اولویت دار استان گیلان بازدید کرد.
رسیدگی قضایی به مشکلات قطب صنایع ابریشم ایران، رسیدگی قضایی به مشکلات چای کاران، رسیدگی قضایی به موضوع ساحل خواری و همچنین رسیدگی قضایی به مشکلات پارک نمونه گردشگری که اکنون محل دفن زباله شده است، از جمله مسائل اولویت داری بودند که مشکلات آن‌ها در این نمایشگاه در معرض مشاهده رئیس دستگاه قضا قرار گرفت.

رئیسی در جریان بازدید از این نمایشگاه تاکید کرد: هر سازمان و دستگاهی اگر تخلفی داشته باشد و خلاف قانونی انجام دهد باید قاطعانه و به صورت مضاعف با آن برخورد شود.

رئیس قوه قضاییه افزود: در برخورد با تخلفات به ویژه تخلفاتی که از ناحیه افراد نامدار سر می‌زند، هیچ رحمی نباید داشت و باید به شدت با آن مقابله کرد چرا که اگر این افراد در جامعه تخلف کنند، تخلف در جامعه باب می‌شود.

رئیسی با اشاره به برخی سندسازی‌ها در جریان ساخت و ساز‌های غیرمجاز گفت: «سندسازی» و فرار از قانون، یک جرم جدید است و اگر فرد متخلف در این زمینه مسئول هم باشد، باید به شدت و به صورت مضاعف با وی برخورد شود تا مردم ببینند که در برخورد با افراد متخلف، تفاوتی برای دستگاه قضا وجود ندارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۱۳۱۸۸۰، borna.news
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۶
0
0
فساد سیاسی در ایران انقد زیاد شده که مردم ایران سر شدن و هیچ حسی نسبت به این وقایع ندارن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
برای همین هم هست که الان فساد داره کم کم به سمت ساختاری دن پیش میره و برای افراد جز هم عادی شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین