پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۰۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۶
نماینده مردم آبادان در جلسه علنی مجلس روز چهارشنبه ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ در نطق میان دستور خود از فک بازداشت مدیرعامل منطقه آزاد اروند اظهار تعجب کرد و خطاب به حسن روحانی رئیس دولت گفت: «مدیر عامل منطقه آزاد اروند در عین ناباوری پس از دو ماه قرار بازداشت به مسئولیت خود بازگشته و مردم را در اجرای عدالت به شک انداخته است.»
شعار سال: «سیدمحمد مولوی» در ادامه صحبت‌های خود مدیرعامل منطقه آزاد اروند را فاقد «امانت‌داری» توصیف کرد و با اشاره به گزارش دیوان محاسبات در خصوص عملکرد او در منطقه آزاد اروند گفت: «صفت امانتداری این مدیرعامل ساقط، جرمش محرز است و قانون بر تعلیق ایشان به صراحت تاکید دارد. آیا گزارش دیوان محاسبات را نادیده گرفته اند؟ از قوه قضاییه می‌خواهم که به صورت جدی به این موضوع ورود کند.»

۱۴ بهمن‌ماه ۱۳۹۹ رسانه‌ها از آزادی «اسماعیل زمانی» مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خبر دادند.

اسماعیل زمانی هجدهم آذرماه سال جاری و و همزمان با سفر «حسن درویشیان» رئیس سازمان بازرسی کل کشور به خوزستان از سوی بازرسان قوه قضائیه با اتهامات سنگین مالی بازداشت شده بود.

شبکه خبری عصر جنوب پیشتر بازداشت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند را در رابطه با یک پرونده اقتصادی در حوزه ورزشی اعلام کرده بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده‌بان ایران، تاریخ انتشار ۱۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر: 101386، www.didbaniran.ir.
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
0
0
حس میکنم بعد از اومدن اقای رییسی این شک ها داره کم کم برطرف میشه ایشون داره با جان و دل برای مردم کار میکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین