پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۳۲۶۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
رییس کل بانک‌مرکزی در خصوص “رونمایی از پروژه استفاده از موبایل برای تراکنش‌های خرید در فروشگاه‌ها و حذف تدریجی کارت خرید” یادداشتی را منتشر کرد.

شعار سال: رییس کل بانک‌مرکزی در خصوص “رونمایی از پروژه استفاده از موبایل برای تراکنش های خرید در فروشگاه ها و حذف تدریجی کارت خرید” یادداشتی را منتشر کرد.

عبدالناصر همتی، رییس کل بانک مرکزی در حساب اینستاگرامی خود:

بانک مرکزی، به منظو ایجاد تسهیل در پرداخت‌های الکترونیکی، بزودی، از پروژه استفاده از موبایل برای انجام تراکنش‌های خرید در فروشگاه‌ها و لذا حذف تدریجی استفاده از فیزیک کارت خرید را، رونمایی می‌کند.

این روش پرداخت، با استانداردهای معتبر بین‌المللی سازگار می‌باشد و به‌صورتی کاملا امن، این امکان را فراهم می‌سازد که مشتریان بانک‌ها بتوانند با وارد کردن مشخصات کارت‌های خود به درون موبایل، بدون تماس با کارتخوان، تراکنش‌های لازم را انجام دهند.

انجام تراکنش‌های خرید، با استفاده از موبایل، علاوه بر سهولت کاربردی می‌تواند در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط کرونایی مفید و موثر باشد.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی بازار آریا ، تاریخ انتشار: 18 بهمن 1399  ، کدخبر: ،www.aryabazar.com،544981

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
0
0
اقای همتی هم خبر خوبی رو برای نظام بانکدای جدید ایران برامون به همراه داشته ایشالله در دولت روحانی به بار بشینه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین