پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۷۸۶
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۲
مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری و سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر برگزار شد.

شعار سال: علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تجهیزات پزشکی هلال احمر در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری و سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر گفت: خدمت به مردم ایران یکی از اهداف اصلی ما است و به دنبال این هستیم بواسطه صادرات به بشریت نیز خدمت کنیم.
 
او افزود: خوشبختانه امروز یک هم افزایی ایجاد شده است و این امید را ایجاد کرده است که پیشرفت در این عرصه جهش پیدا کند. امروز فقط 3 درصد نیاز داروی کشور وارد می شود اما همین درصد کم 35 درصد هزینه دارویی کشور را به خود اختصاص می دهد.
 
عسکری تصریح کرد: پیشرفت ما در حوزه تدارک پزشکی و دارو بسیار چشمگیر است. ایران با این حد سرمایه و توانایی لایق پیشرفت های به مراتب بیشتری است.
 
مدیرعامل سازمان تجهیزات پزشکی هلال احمر ادامه داد: هلال احمر یک هلدینگ بزرگ است که به شکل های مختلف به مردم خدمات رسانی می کند. دارو و تجهیزات پزشکی نیز یکی از این عرصه هاست. ما یک زنجیره اطمینان را ایجاد خواهیم کرد تا هم بازار و هم مردم و هم شرکت های زیرمجموعه منتفع شوند و این کمک می کند تا از کارکرد سنتی به سمت پیشرفت حرکت کنیم.

او افزود: همکاری ما با ستاد زیست فناوری ریاست جمهوری نیز می تواند در این عرصه نقش پررنگی ایفا کند. ما باید امروز به فکر تامین کامل داروها در داخل کشور باشیم زیرا همان سه درصد وارداتی بار مالی و عاطفی زیادی بر کشور تحمیل می کند. ما باید به گفته رهبری عمل کنیم تا بیمار به جز رنج بیماری رنج دیگری نداشته باشد و دغدغه دارو و هزینه های آن را نداشته باشد.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری  برنا، تاریخ انتشار:  20 بهمن  1399  ، کدخبر: 1134111، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین