پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۶۹۷
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴
غلامرضا مالکی معاون برنامه برنامه ریزی استاندارسیستان و بلوچستان اظهار داشت: به منظور برخورداری تمامی معلمان شاغل در نقاط مختلف استان پیشنهاد شده است تا تمامی مناطق استان به عنوان نوار مرزی اعلام شود تا به این وسیله رمز ماندگاری نیروها درمناطق غیر برخوردار افزوده شود…
شعارسال: غلامرضا مالکی عصر چهارشنبه در شورای آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با حضور استاندار اظهار داشت: به منظور برخورداری تمامی معلمان شاغل در نقاط مختلف استان پیشنهاد شده است تا تمامی مناطق استان به عنوان نوار مرزی اعلام شود تا به این وسیله رمز ماندگاری نیروها درمناطق غیر برخوردار افزوده شود.

وی همچنین در این شورا در خصوص رفع کمبود معلم سرا به منظور اسکان معلمان شاغل به ویژه در مناطق غیر برخوردار استان اظهار داشت: ردیف بودجه ای و در اختیار این معاونت تنها به منظور احداث فضاهای آموزشی قابل تخصیص و هزینه کرد است.

مالکی بیان داشت: در حال حاضر تعداد ۱۱۲ معلم سرا در استان با ظرفیت ۶۵۲ نفر موجود است که از این تعداد ۷۰ باب به صورت ملکی و تعداد ۲۰ باب نیز به صورت استیجاری در اختیار آموزش پرورش قرار دارد.

وی ادامه داد: با این حال به منظور حل مشکل اسکان معلمان شاغل به ویژه بانوان مجرد بیش از ۱۴ فضای سرایداری در مدارس استان با ایجاد امکانات رفاهی به منظور حل این مشکل توسعه یافته است.

وی افزود: در این راستا با ایجاد اتاق های جدید در جوار سرایداری مدارس سعی شده است تا مشکل اسکان معلمان در مدارس حل و به نیاز معلمان پاسخ داده شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی آوای فرهنگی، تاریخ انتشار: 4 اردیبهشت 1393، کدخبر: 554 ، www.avayefarhangi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین