پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۷۷۶۴
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۳
به منظور ارزیابی، اتخاذ تدابیر لازم و اقدامات پیشگیرانه، استاندار خراسان رضوی از محل حادثه انفجار گمرک اسلام قلعه بازدید کرد.
شعار سال: محمدصادق معتمدیان همگام با حضور نیرو‌های امدادی، آتش‌نشانی، اورژانس و امدادگران زبده، عازم محل وقوع سانحه انفجار در مرز ایران و افغانستان «گمرک اسلام قلعه» شد و به صورت میدانی و هوایی شرایط منطقه را مورد بررسی قرار داد.

استاندار خراسان رضوی در این بازدید که به منظور ارزیابی، اتخاذ تدابیر لازم و اقدامات پیشگیرانه صورت گرفت، دستور تداوم امدادرسانی و بسیج نیرو‌ها را برای اطفای حریق صادر کرد. در پی تماس امروز والی هرات با استاندار خراسان رضوی و کمبود امکانات در افغانستان، ستاد استانی بحران برپا و نیرو‌های زبده امدادگر همراه با چندین فروند بالگرد امدادی، آمبولانس و تجهیزات آتش‌نشانی به منطقه مرزی حادثه‌دیده اعزام شدند.

تعداد بازدید : 8

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از روزنامه دنیای اقتصاد، تاریخ انتشار:۲۶ بهمن ۱۳۹۹، کد خبر:۳۷۴۰۲۶۳، donya-e-eqtesad.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین