پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۰۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۵
من یک تعبیری دارم و همیشه به کار می‌برم که چپ نمی‌تواند دولت نگه دارد و راست نمی‌تواند ملت نگه دارد و من اعتقادی به این چپ‌بازی‌ها و راست‌بازی‌ها ندارم.
شعار سال، محمد غرضی، وزیر دولت سازندگی و نامزد ریاست جمهوری در سال ۹۲ قصد خود برای کاندیداتوری سال ۱۴۰۰ را اعلام کرده و شعارش را نیز مشخص کرده است.

البته که غرضی پیش‌تر هم گفته بود: «باز هم برای ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنم، شاید خدا فرجی برساند!»

 بخش‌هایی از گفت‌وگوی غرضی را در ادام خواهید خواند:

*این وضعیت خوب نیست، زیرا وقتی جامعه می‌بیند که این همه مدعی برای ریاست‌جمهوری وجود دارد، تصور می‌کند که قصد خدمتی در کار نیست و مأیوس می‌شود.

*پنج‌هزار نفر از اولاد مدیران از ۱۰۰ میلیون تا یک‌میلیارد دلار به آمریکا برده‌اند. آیا مسئولی که فرزندش را به آمریکا می‌فرستد، می‌تواند خیرخواه مردم باشد؟

*من دهه‌هاست که در هرجایی که تشخیص داده‌ام می‌توانم خدمت کنم حاضر شده‌ام و اکنون هم با شعار «ترجیح حقوق عامه بر حقوق خاصه» نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری می‌شوم. من باور دارم که نباید حقوق عامه برای تأمین حقوق برخی خواص پایمال شود و وقتی در خودم می‌بینیم که بتوانم این شعار را محقق کنم، حتما نامزد می‌شود تا بتوانم خدمتی به مردم سرزمینم کنم.

                                                                               غرضی با 79 سال سن دوباره عزم انتخابات کرد


* ما دیدیم که در همین دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی به بهانه واردات کالا‌های اساسی به عده‌ای دادند و هیچ اتفاق مثبتی برای مردم رخ نداد و فقط جیب عده‌ای پر شد. این سیاست منفور است که از جیب فقرا خالی کنیم و جیب اغنیا را پرتر کنیم. در این دولت این اتفاق رخ داد و طبیعی است که مردم هم نسبت به مسئولان کنونی بی‌اعتماد شوند.

*من یک تعبیری دارم و همیشه به کار می‌برم که چپ نمی‌تواند دولت نگه دارد و راست نمی‌تواند ملت نگه دارد و من اعتقادی به این چپ‌بازی‌ها و راست‌بازی‌ها ندارم. نه اصولگرا و نه اصلاح‌طلبم بلکه من سرباز انقلابم؛ بنابراین محمد غرضی را نباید به عنوان یک نامزد جناحی فرض کنید بلکه باید نامزدی معتقد به انقلاب اسلامی بدانید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت جهان نیوز، تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۹۹، کد خبر: ۷۵۴۸۶۷، www.jahannews.com.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
واقعا تعبير زيبايي هم دارن و دقيقا ملت ايران با نهايت جان اين مساله رو درك كردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین