پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
کاندیدا ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: من برای خود هیچ مسما و اسمی قائل نیستم؛ من جزو سربازان ۱۵ خرداد، ۲۲ بهمن و زمان جنگ هستم.
شعار سال : «محمد غرضی»، وزیر دولت سازندگی و کاندیدا انتخابات ۱۴۰۰، در رابطه با اعلام کاندیداتوری خود برای انتخابات آتی گفت: مرحوم شهید بهشتی وقتی من استاندار خوزستان بودم به استان آمدند و به من گفتند چرا وارد حزب نشدید؛ ما مفصل صحبت کردیم و سوابق احزاب را که مبنی بر امتیاز طلبی است و اینکه خود را از مردم بالاتر می‌دانند و برای مردم برنامه ریزی می‌کنند، بررسی کردیم. طبقات بالا به اندازه کافی امتیاز دارند و این طیف‌ها بیشتر به دنبال طبقات بالا و امتیازطلبان هستند. من گفتم که حزب شما عاقبتی نخواهد داشت و بحث بسیار تند و سخت شد من شاگرد شهید بهشتی بودم، ولی وقایع روزگار طوری شد که من دستور عضویت حزب را قبول نکردم.

او افزود: بعد‌ها حزب به اصلاح طلب و اصولگرا تبدیل شد و ظرف این چهل سال دائما برای کشور گرفتاری درست کردند. گاهی اصلاح طلبان دولت را در دست داشتند و بعضا اصولگرایان از این رو من نه اصلاح طلب هستم و نه اصولگرا و حتی نه مستقل بلکه من به قاعده جامعه تعلق دارم و اهداف انقلاب مشروطه و انقلاب ملی شدن صنعت نفت و انقلاب ۲۲ بهمن را دنبال می‌کنم و جزو سربازان انقلاب هستم.

غرضی تاکید کرد: ما نتوانسته ایم انرژی جامعه را به سطح ستاد‌ها و احزاب منتقل کنیم؛ همه آن‌ها امتیاز طلب هستند و تیشه به روی خود کشیدند.

این کاندیدا ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: من برای خود هیچ مسما و اسمی قائل نیستم. من جزو سربازان ۱۵ خرداد، ۲۲ بهمن و زمان جنگ هستم. من حقوق عامه را بر حقوق خاصه ترجیح می‌دهم. اصلاح طلب نمی‌تواند دولت را نگه دارد و اصولگرا نمی‌تواند ملت را نگه دارد. مستقل هم به دنبال امتیاز طلبی برای خود است من اسم و رسمی برای خود ندارم و برنامه شکست خوردگان را قبول ندارم. دهه‌ها در دولت‌ها دائم درگیر بودم.

او در رابطه با حضور احمدی نژاد برای انتخابات آتی گفت: همه مدیران گذشته امتحان خود را پس داده اند حرف‌هایی زده اند و نتوانستند عمل کنند. در ابتدای ریاست جمهوری احمدی نژاد یک کارگر ۴۰۰ دلار حقوق می‌گرفت وقتی او رفت، کارگران ۲۰۰ دلار می‌گرفتند و در حال حاضر کارگران ۱۵۰ دلار می‌گیرند. این افراد می‌خواهند با تکیه بر سوابق مردم را جمع کنند، ولی مردم گذشته این‌ها را دیده اند.

غرضی اضافه کرد: اینکه چه افرادی کاندیدا می‌شوند مهم نیست، آزادی است و هر کسی می‌تواند بیاید و ثبت نام کند، اما اینکه عموم مردم از گذشته ناراضی اند موجب شده تعداد کاندیدا‌ها از هر حزب و از نظامیان زیاد شود. قاعده جامعه در قسمتی که به اصلاح طلبان وابسته است از ستاد خود فاصله گرفته و در مورد اصولگرایان نیز به همین صورت است لذا هر کسی از این کیک بهره‌ای می‌خواهد در حالی که کیکی نیست. ارادت مردم به انقلابی بودن اصلاح طلب و اصولگرا ضعیف شده و از بین رفته است.

او افزود: کسی که می‌آید اگر حرف‌های گذشته را بزند فرقی در جامعه نخواهد داشت. وقتی دولتی عقبه اجتماعی ندارد هزینه هایش بالا می‌رود و قدرت اداره جامعه را از دست می‌دهد و خانه نشین می‌شود.

غرضی در پایان گفت: من در سال ۹۲ تایید شدم، ولی در ۹۶ دعوت نشدم من به عزیزان شورای نگهبان گفتم در دهه‌های ۳۰ و ۴۰ و ۵۰ و ۶۰ مردم مبارزه با ظلم را وظیفه خود می‌دانند و اجازه از شورای نگهبان فرع قضیه است شما کار خودتان را بکنید و من هم کار خودم را می‌کنم و ملت هم کار خودش را می‌کند. مهم این است که اعتقاد داشته باشیم که حرف حق را بزنیم و پای آن بایستیم و از این حق دفاع کنیم. رییس جمهور شدن و امضای مکتوبات که موجب خفت کشور شود، سودی ندارد ما در جایگاه مردم قرار می‌گیریم نه در جایگاه امتیاز طلبی.
 
شعار سال ، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 28 بهمن 99 ، کد خبر : 1137931 ، borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۸
0
0
الان كسي هست كه بياد به اين اقا راي بده اخه؟ واقعا براي چي بايدكسي كه ايده اي در زمينه كسب و كار و اشتغال نداره بياد دست به اين كار بزنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین