پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۶۲۶
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
مطابق با دستورالعمل تبلیغات سازمان نظام پزشکی، هر نوع تبلیغ در حوزه خدمات سلامت باید مجوز خود را از این سازمان اخذ نماید و با توجه به این که بایا مجوز تبلیغات از سازمان نظام پزشکی ندارد؛ تبلیغات آن مورد تایید نیست.
شعار سال: گزارشی از عملکرد نظارتی و ساماندهی سازمان نظام پزشکی در حوزه تبلیغات طی یکسال گذشته ارائه شد.

گفتنی است در خصوص تبلیغات تلویزیونی "بایا" و ارائه خدمات نمونه گیری خارج از فضای آزمایشگاه توسط موسسات مجاز و همچنین به شیوه‌های غیرمجاز آن نیز بحث و بررسی انجام گرفت.

لازم به ذکر است مطابق با دستورالعمل تبلیغات سازمان نظام پزشکی، هر نوع تبلیغ در حوزه خدمات سلامت باید مجوز خود را از این سازمان اخذ نماید و با توجه به این که "بایا " مجوز تبلیغات از سازمان نظام پزشکی ندارد؛ تبلیغات آن مورد تایید نیست.

همچنین سازمان صدا و سیما مکلف بوده است تا قبل از پخش تبلیغات، مجوز‌های مربوطه را که به تایید سازمان نظام پزشکی رسیده است، از بایا اخذ نماید و، چون هیچ گونه مجوزی از سوی نظام پزشکی صادر نشده است، مقرر شد از صدا و سیما، وزارت بهداشت و پلتفرم بایا بصورت کتبی در این زمینه استعلام شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از فانا، تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۳۳۶۱۴، phana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین