پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۷۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در نشستی خبری گفت: بهترین مکان برای گفتگوی آمریکا و ایران درباره پرونده هسته‌ای، همان مسیر گروه ۵+۱ است و خواستار تعامل با ایران در این چارچوب هستیم.
شعار سال: سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز دوشنبه در نشستی خبری به اظهار نظر درباره موضوعات مختلف از جمله توافق هسته‌ای ایران پرداخت.

بر اساس این گزارش، «ند پرایس» مدعی شد: معتقدیم که دیپلماسی مؤثرترین روش برای اطمینان دائمی و نظارت‌شدنی در جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی است.

وی در اشاره به مخالفت ایران با برگزاری نشستی غیررسمی به همراه کشور‌های اروپایی و آمریکا، گفت: ما از پاسخ ایران مأیوس شدیم، اما همچنان آماده تعامل مجدد در یک دیپلماسی هدفمند برای دستیابی به بازگشت متقابل به اجرای تعهدات برجام هستیم.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا افزود: ما با شرکای ۱+۵ رایزنی خواهیم کرد تا بهترین مسیر برای پیشرفت را طی کنیم. آمریکا آماده ملاقات با ایران در راستای مورد توجه قرار دادن مسیر بازگشت متقابل به برجام است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از مهر، تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۵۱۵۹۵۷۷، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
0
0
بازم خداروشكر كه بايدن داره نخ رو به ايران ميده ايشالله ما هم گيرنده باشيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین