پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۴۵
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد که وعده تکمیل پل سوم بشار را ظرف ۷۵ روز داده بود نتوانست به قول خود وفا کند.

شعار سال: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد که وعده تکمیل پل سوم بشار را ظرف ۷۵ روز داده بود نتوانست به قول خود وفا کند.

استان کهگیلویه و بویراحمد را باید استان وعده‌های نافرجام مدیران لقب داد.

از روزگاری که کار و فعالیت خبری را در این استان آغاز کرده‌ایم چه در گذشته و چه در دوره فعلی با بسیاری از وعده‌های غیرعملی روبه‌رو بوده‌ایم که مدیران وعده داده‌اند و این وعده‌ها سرانجامی نداشته است.

البته باید در این بین از خود ما رسانه‌ای‌ها نیز انتقاد کرد که در پی‌گیری قول‌ها و وعده‌های مدیران استان تلاش و همتی به خرج نمی‌دهیم و پیگیر نیستیم.

بسیاری از کارهای باقی مانده و پروژه‌های به سرانجام نرسیده در این استان محصول عدم پی‌گیری‌ها بوده و اگر رسانه‌ها وظیفه خود را انجام می‌دادیم و به مدیران در موعد مقرر تذکر داده می‌شد اکنون با حجمی از پروژه‌های راکد طرف نبودیم.

یکی از این پروژه‌ها پل سوم بشار است که با گذشت سال‌ها از کلنگ‌زنی آن هنوز به نتیجه‌ نرسیده و جالب‌تر این که هنوز پل سوم به بهره‌برداری نرسیده مسؤولان حرف از پل چهارم و این اواخر پل پنجم می‌زنند.!!

پل سوم بشار که اکنون قربانی وعده‌های بی‌سرانجام مسؤولان استان شده در صورت راه‌اندازی بار زیادی از ترافیک را بر روی پل‌های اول و دوم کم کرده و مسیر دسترسی به ورودی شهر را از بلوار عدل و مناطق حوالی آن بسیار کوتاه می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد درست در روز ۱۰ اردیبهشت امسال در حضور غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا در مجلس و سید موسی خادمی استاندار این استان قول داد که تا ۷۵ روز دیگر پل سوم بشار تکمیل شود.

اما آن چه را که اکنون با عبور و حضور از کنار این پل بی‌سرانجام می‌توان مشاهده کرد پیشرفت بسیار اندک است و این گونه که اوضاع رصد می‌شود نه تا ۷۵ روز بلکه ظرف ۷۵۰ روز دیگر هم با چنین روندی وعده تکمیل پل سوم عملی نخواهد شد.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از پايگاه خبري تحليلي سلام دنا، تاریخ انتشار: 27 مهر 1395، کد مطلب: -:www. salamdena.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین