پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
لایحه تمدید ۳.۵ ساله مهلت اجرای آزمایشی «قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، مصوب مجلس شورای اسلامی»، در جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام تصویب شد.

شعار سال : لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، مصوب مجلس شورای اسلامی که مورد ایراد شورای نگهبان قرار گرفته بود، در جلسه صبح امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام که به ریاست آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تشکیل شد، برای حل اختلاف در دستور کار قرار گرفت و نظر مجلس شورای اسلامی مبنی بر تمدید مهلت اجرای قانون مذکور تا سه سال و نیم به تصویب رسید.

در ادامه این جلسه حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات نیز گزارشی از اشراف اطلاعاتی و امنیتی نیروهای این وزارتخانه، به اقدامات و عملکرد گروه‌های تروریستی در مناطق مرزی ارائه کرد.

محسن رضایی دبیر مجمع نیز با ارائه تحلیلی از چگونگی انجام عملیات تروریستی داعش در کشور فرانسه، بر ضرورت حفظ آمادگی و هوشیاری همه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی برای مقابله با تحرکات این گروهک تأکید کرد.

در ادامه جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام که در آن وزرای اطلاعات و دادگستری، قائم مقام وزیر کشور، رئیس دیوان عدالت اداری، دادستان کل کشور، رئیس سازمان بازرسی کل کشور، عضو حقوقدان شورای نگهبان و برخی دیگر از کارشناسان دستگاه‌های ذیربط نیز حضور داشتند، اعضای جلسه پس از بحث و بررسی، با تصویب ۴ ماده از لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مقابله با فساد، مهلت اجرای آزمایشی قانون مذکور را تا سه سال و نیم تمدید کردند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسایت خبرگزاری مهر، تاریخ نشرخبر : 23 آبان 1394 کدمطلب : 2966809 www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین