پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۲۹۹۹
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
بخشدار مرکزی ایذه می‌گوید: برخی روستاییان در عدم برگزاری مراسم جمعی عروسی در شرایط کرونایی کشور همکاری نمی‌کنند و دهیاران را به خاطر جلوگیری از برگزاری مراسم تهدید به مرگ می‌کنند.
شعار سال: در پی شیوع گسترده بیماری کرونا و تعطیلی یک‌ساله تالار‌های عروسی در کشور، برخی مردم بدون توجه به شرایط موجود، اقدام به برگزاری مراسم جشن در فضای باز و حتی فضای بسته می‌کنند.

اخبارِ رسیده از شهرستان ایذه در استان خوزستان، حکایت از برگزاری مراسم جشن عروسی در کنار تالابِ «بُندان» دارد.

حسن‌قلی سبزعلی‌زاده بخشدار مرکزی ایذه می‌گوید: تمام تلاش ما در کنترل و جلوگیری از برگزاری این‌گونه مراسم است، اما نمی‌توانیم با مردم درگیر شویم. در بسیاری مواقع مردم واقعا رعایت نمی‌کنند. به‌عنوان مثال وقتی ما ورودی‌های تالاب بندان را می‌بندیم، مردم برای برگزاری مراسم با لجاجت موانع را برمی‌دارند و حتی دهیار ما را تهدید می‌کنند.

او می‌گوید: شاید تصورش سخت باشد که برای برگزاری یک مراسم عروسی در کنار شط بندان، دهیار ما را تهدید به مرگ هم کرده‌اند و ما مجبور شده‌ایم برای کنترل اوضاع از نیرو‌های انتظامی کمک بگیریم و نیروی انتظامی ماموران خود را به منطقه اعزام کرد.

سبزعلی‌زاده اظهار می‌کند: ما که نمی‌توانیم با چند هزار نفر درگیر شویم. مردم اگر جان خودشان و عزیزانشان مهم باشد، رعایت می‌کنند.

بخشدار مرکزی ایذه از مردم بخصوص بزرگان عشایر می‌خواهد تا با فرهنگ‌سازی صحیح در میان مردم، با مسئولان در کنترل بیماری کرونا همکاری کنند.


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹، کدخبر: hamshahrionline.ir، ۵۹۰۳۳۵
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین