پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۲۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از مخاطبان خود خواسته است مهم‌ترین جمله‌ی رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۹ را انتخاب کنند.
شعار سال: پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR برای انتخاب مهم‌ترین و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۹۹ از مخاطبان خود خواست تا جمله مورد نظرشان را ارسال کنند. از میان نظرات رسیده در نخستین مرحله‌ی این نظرسنجی ۱۰ جمله‌ی زیر بیشترین آرا از سوی مخاطبان را کسب کردند.
 
هم‌اکنون در ادامه‌ی فرآیند انتخاب جمله سال، شما می‌توانید در دومین مرحله از این فراخوان به جمله‌ی منتخب‌تان از میان مواردی که در اینجا قرار دارد، رأی دهید و به‌یادماندنی‌ترین جمله‌ی رهبر انقلاب در سال ۱۳۹۹ را انتخاب کنید.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تاریخ انتشار ۲۴ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۷۵۲۰، farsi.khamenei.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
به نظرم معيشت مردم كه رهبر انقلاب بهش اشاره فرمودند مهم ترين جمله و براورده كننده نياز اساسي مردم هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین