پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۱۵
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
بی توجهی به حوزه فرهنگ و هنر در استان کهگیلویه و بویراحمد تنها به هنرمندان زنده ختم نمی شود بلکه هنرمندان مرحوم نیز در آرامستان های این استان در اوج مظلومیت آرمیده اند.
شعارسال: هرچند آماده کردن قطعه زمینی توسط ارشاد اسلامی و با همکاری برخی دستگاهها در نزدیکی بارگاه امامزاده قاسم (ع) در یاسوج برای خاکسپاری هنرمندان فقید و با عنوان قطعه هنرمندان اقدام ارزشمندی است اما بی توجهی به این مکان و از یاد بردن آن توسط مسئولان جای بسی تامل دارد.

مرحوم سید امرالله حسینی دارای درجه فوق ممتاز خوشنویسی، موسس انجمن خوشنویسان استان بیش از سه دهه در ترویج و آموزش هنر خوشنویسی در این استان تلاش و هنرمندان زیادی را تربیت کرد.

وی بهمن ماه سال 1390 بر اثر سکته قلبی درگذشت.

در زیر تصاویری از قطعه هنرمندان و آرامگاه ابدی مرحوم سید امرالله حسینی خوشنویس معروف استان در نزدیکی بارگاه امامزاده قاسم (ع) در یاسوج را مشاهده می کنید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی خبرلنده، تاریخ انتشار: شنبه 24 مهر 1395 ، کدخبر: 81498 ، www.khabarlendeh.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین