پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۶۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸
کوروش مقصودی نویسنده کتاب در مقدمه اثر آورده است که، در این کتاب الکترونیکی تلاش کرده ام اطلاعاتی ولو مختصر، در خصوص صد مکان دوست داشتنی و زیبای کشور عزیزمان ایران بدون هیچ گونه اولویت بندی در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد(اطلاعات تکمیلی شعار سال: لازم به توضیح است که اخیر این کتاب ، منتشر شده و نسخه جدید آن قابلیت خریداری توسط علاقمندان را دارد).

  شعار سال:

کوروش مقصودی نویسنده کتاب ، در مقدمه ذکر کرده است که، شما حق تغییر محتویات این کتاب الکترونیکی و فروش آنرا را ندارید. ولی شما می توانید آنرا در سایت خود براي دانلود رایگان ارائه نمائید ، می توانید آنرا به علاقه مندان ایران گردي و کسانی که دوست شان دارید هدیه کنید کلیه حقوق مادي و معنوي این اثر متعلق به مولف بوده و بازنشر و استفاده از مطالب بدون دستکاري و با ذکر نام مولف نه تنها مجاز، بلکه ستودنی و موجب تشکر است.

صد نقطه دیدنی ایران(اینجا)

لازم به توضیح است که طی ارتباط برقرار شده با نویسنده محترم کتاب ، اطلاع یافتیم که ویرایش جدید این کتاب خوشبختانه به چاپ رسیده و دوستداران گردشگری ، می توانند آن را از طریق ناشر یا برقراری ارتباط با ایمیل KO_MAGHSOUDI@YAHOO.COM  خریداری نمایند.

از کوروش( علی اکبر)مقصودی آثار دیگری نظیر کتاب تهران گردی ، نیز به چاپ رسیده که ارزش مطالعه و آشنایی بیشتر با پایتخت ایران اسلامی با رویکردهای گوناگون مرتبط با گردشگری دارد. بخش هفتم این کتاب با رویکردی بدیل و نوآورانه، اشاره به شکم گردی در شهر تهران آن هم در حجمی معادل پنجاه صفحه( بشکل تخصصی برای بخش هفتم) دارد. 

 

صد جائی که درایران باید ببینید



اختصاصی پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال 

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
0
1
واقعا باید خیلی زحمت داشته باشه نوشتن این نوع کتاب ها
کورش مقصودی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۵
0
0
با سلام و تشکر از لطف دوستان اگر تمایل به خرید کتابهای تهران گردی و صد جائی که در ایران باید ببینید، داشتید حتما به ایمیل ذکر شده پیام داده و کتاب را در منزل تحویل بگیرید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین