پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۷
کیانوش رستمی پتانسیل آن را داشت که یکی از ماندگارترین و موفق‌ترین ورزشکاران تاریخ ایران به شمار رود، اما با دستان خود همه چیز را خراب کرد. او که با طلای المپیک و رقابت‌های جهانی به یک چهره محبوب تبدیل شده بود حالا کمتر دوستدار وزنه‌برداری‌ای است که او را نفر اول بداند و کارهایش را تایید کند.
شعار سال: کیانوش رستمی وزنه‌بردار ایرانی در المپیک لندن و ریو موفق به کسب مدال‌های نقره و طلا شد و نامش را در میان ورزشکاران ایرانی‌ای ثبت کرد که در این بازی‌های مهم دبل کرده‌اند. با قهرمانی در ریو کیانوش رستمی به اوج محبوبیت رسید، اما به یکباره خودش تمام مسیری را که آمده بود خراب کرد و فقط یک ویرانه از دوران شکوهش باقی ماند.

او بعد از قهرمانی در المپیک همه چیز را حاصل تلاش خود دانست تا اینچنین به تک‌تک افرادی که در این مسیر همراهش بودند بی‌احترامی کند. رستمی حتی بعد از واکنش‌ها نسبت به این اظهارنظرش هم تصمیم به تغییر رفتار نگرفت و به جای هماهنگی با برنامه‌های تیم ملی کاری کرد که فدراسیون و سرمربی تیم ملی با او همراه شوند. اتفاقی که انتقاد‌های زیادی به همراه داشت، اما فدراسیون هم نتوانست جلوی او بایستد و تسلیم او شد.

اعتراض به تاخیر در آزمایش دوپینگ دیگر وزنه‌برداران

حالا کیانوش رستمی در یک بیانیه شبانه در فضای مجازی نسبت به تاخیر در آزمایش دوپینگ دیگر وزنه‌برداران که احتمالاً منظورش سهراب مرادی و کیا قدمی است اعتراض کرد. نکته جالب توجه این است که مرادی به خاطر مصدومیت و قدمی به خاطر مشکوک بودن به کرونا دیرتر برای آزمایش دوپینگ مراجعه کردند.

اما سوالی که باید از کیانوش رستمی پرسید این است که چرا وقتی او به راحتی به فدراسیون می‌گفت دوست دارد با برادرش و در محلی که خودش می‌خواهد تمرین کند و آن‌ها هم قبول می‌کردند، صحبتی از تبعیض نبود؟ اینکه یک ملی‌پوش هر کاری دوست دارد انجام دهد، هر کجا دوست دارد تمرین کند، به سرمربی تیم ملی پشت کند هیچ کدام تبعیض نیست؟!

او که از میزان نبودن ترازوی وزنه‌برداری صحبت می‌کند چرا زمانی که مدام فدراسیون را مجبور به انجام کار‌های دلخواهش می‌کرد از چنین عباراتی استفاده نمی‌کرد؟

کیانوش رستمی پتانسیل آن را داشت که یکی از ماندگارترین و موفق‌ترین ورزشکاران تاریخ ایران به شمار رود، اما با دستان خود همه چیز را خراب کرد. او که با طلای المپیک و رقابت‌های جهانی به یک چهره محبوب تبدیل شده بود حالا کمتر دوستدار وزنه‌برداری‌ای است که او را نفر اول بداند و کارهایش را تایید کند. گویا رستمی تخته‌گاز به سمت خط پایان حرکت می‌کند و با این شرایط بعید به نظر می‌رسد دوباره او را روی سکو‌های المپیک و جهانی ببینیم و قطعاً نامش در لیست ورزشکاران ناکام تاریخ قرار می‌گیرد که خودِ قهرمانش را کشت!


شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از اعتماد آنلاین، تاریخ انتشار: ۶ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر:etemadonline.com، ۴۷۳۰۷۳
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۷
0
0
انقد گاهي شرايط رو براي ورزشكاران خودمون سخت ميكنيم كه مجبور به اشتباهات سرنوشت ساز ميشن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین