پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۱۰۹
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: امیدواریم با تامین واکسن در دو هفته آینده همه کارکنان درمان در برابر کرونا واکسینه شوند.
شعار سال: رئیس سازمان نظام پزشکی کشور گفت: امیدواریم با تامین واکسن در دو هفته آینده همه کارکنان درمان در برابر کرونا واکسینه شوند.

دکتر محمدرضا ظفرقندی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، افزود: برنامه ریزی ترتیب دادیم که به کل شبکه بهداشت و درمان کشور نیز توسعه خواهیم داد. ابتدا واکسیناسیون کارکنان درمان در مرحله اول واکسیناسیون و سپس واکسینه کردن بقیه گروه‌های اولویت دار جامعه انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تزریق واکسن کارکنان درمان هم به صورت شبکه بهداشت در همه شهرستان‌های کشور اعم از پزشک، پرستار و سایر نیرو‌های درمانی انجام خواهد شد و در یک تا دو هفته آینده همه گروه‌های درمانی در برابر کرونا واکسینه خواهند شد.
 
تعداد بازدید : 3


آقای ظفرقندی با اشاره به اینکه نیرو‌های درمانی که بیش از ۳ ماه از ابتلا به کرونایشان گذشته باشد می‌توانند واکسن بزنند ادامه داد: کسانی که در بخش مستقیم مواجهه با کرونا هستند، نیرو‌های درمانی که سن بالاتری دارند و از بیماری زمینه‌ای رنج می‌برند در اولویت تزریق واکسن گروه‌های درمانی هستند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صداوسیما، تاریخ انتشار: 8 فروردین 1400، کدخبر: 3060320، www.iribnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین