پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶
در یک پاس کاری مسئله دار احمقانه ، چالش مرغ بین وزارت جهاد کشاورزی و صمت ، رد و بدل می شود. آنگاه در چنین شرایطی رزم حسینی وزیر صمت ، اقدام به افتتاح ویدئو کنفرانسی طرح های ملی می کند . خجالت نمی کشی جناب وزیر ؟در روز جمهوری اسلامی شهروندان را در صف مرغ ببینیم ، باید مسئولین مرتبط را با قید فوریت از کار بیکار می کردند.

شعار سال:هادی، مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام‌کرد: در ادامه پویش «تولید، تداوم امید» پنج طرح صنعتی و معدنی به دستور رییس‌جمهوری و با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به صورت ویدیوکنفرانسی به بهره‌برداری می‌رسد.

 علیرضا هادی افزود: برای راه‌اندازی این طرح‌ها بیش از ۴۵ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

وی گفت: با افتتاح این طرح‌ها برای بیش از یک‌هزار و ۲۹۰ نفراشتغال‌زایی مستقیم ایجاد خواهد شد.

مدیرکل دفتر سرمایه‌گذاری و امور طرح‌های وزارت صنعت ادامه‌داد: این  طرح‌ها در پنج استان خراسان شمالی، کرمان، قزوین، سمنان و فارس به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی توضیح‌داد: طرح‌های یاد شده در زمینه تولید شمش آلیاژی، مس کاتد، کاشی و سرامیک، خردایش و دانه‌بندی سنگ آهن و همچنین تکمیل زیرساخت‌های فاز یک منطقه ویژه اقتصادی گرمسار است.

پویش ملی «تولید، تداوم امید» از ۲۲ خرداد ماه ۹۹ آغاز شد. مطابق برنامه مقرر بود در سال ۹۹ که به عنوان سال جهش تولید نامگذاری شده بود، ۲۰۰ طرح نیمه‌تمام که اثربخشی بالایی در حوزه صنعت، معدن و تجارت دارند، با حدود ۱۴۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و پیش‌بینی اشتغال ۴۰ هزارنفر در قالب پویش ملی تولید، تداوم امید توسط مقامات ملی و استانی به صورت هفتگی مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

پی نوشت :همانطور که در خبر بالا آمده قرار است که شاهده افتتاح پنج طرح صنعتی و معدنی ملی با حضور رئیس جمهور در ۵ استان کشور باشیم. سوال اینجاست که در شرایطی که برای خرید چند کیلو مرغ ، مردم را هنوز در صف های طولانی می بینیم و تصاویر تاسف باری از این صف ها را مشاهد هستیم، آیا شایسته و معقول است که بحث افتتاح چنین طرح هایی رسانه ای شوند؟ پرداختن به وضعیت معیشتی مردم چقدر بعنوان اولویت کنونی مدیریتی مطرح است ؟ وظیفه و مسئولیت مدیران و وزیر مربوطه الان گرفتن ژست کارآمدی با افتتاح طرح های صنعتی است یا حل مشکل گرانی مرغ و کمبود روغن و هزار درد بی درمان اقتصادی و معیشتی دیگر؟ آقایان مسئول ، حلال بودن حقوق ماهیانه خودشان را با سر و سامان دادن به چالش مرغ ، گوشت و روغن اثبات کنند، کلی هنر کرده اند. ما از این جماعت با این سطح توانمندی، انتظار دیگری نداریم.

افتتاح پنج طرح ملی وزارت صمت بشکل ویدئو کنفرانس + مردم در صف مرغ؟

افتتاح پنج طرح ملی وزارت صمت بشکل ویدئو کنفرانس + مردم در صف مرغ؟

افتتاح پنج طرح ملی وزارت صمت بشکل ویدئو کنفرانس + مردم در صف مرغ؟

 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از منابع گوناگون

اخبار مرتبط
برچسب ها: صف مرغ ، وزیر صمت
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
0
0
اینم از همکاری پت و مت یعنی وزارت جهاد و صمت با هم و ایجاد بحران برای کشور
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین