پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۶۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
مردم نظام را بر سه پایه جمهوریت مبتنی بر قانون اساسی، اسلامیت مبتنی بر دین مبین و انقلابی گری مبتنی بر آرای حضرت امام و مقام عظمای ولایت پذیرفته اند. حال چند مدیر چلغوز، از روی اهمال و کم کاری و بعضا حتی فساد، باعث بر هم ریختن بازار شده اند. شرم بر مدیر اجرایی ناکارآمد فعال در جمهوری اسلامی.

شعار سال: پایان سال است و لیست وعده های دروغ برخی از مدیران اجرایی روی میز محاسبه باز است. ناکارآمدان غیر شایسته ای که با وعده درمانی قصد آرام سازی بازار و رفع نیازهای مردم را داشتند. مرگ باید برایتان آرزو باشد، برای مشارکت در ایجاد وضعیت منجر به خسرانی که برای شهروندان ایران اسلامی فراهم کرده اید.

مغازه گرانفروش را تعطیل می کنیم و فرد گرانفروش را جریمه. با مدیر اهمال کار و فاسد دولتی که خسارات متعدد به بار می آورد چه کنیم؟ قضاوت با شما. آیا جمهوری اسلامی، نیازمند پاکسازی فراگیر در مدیران اجرایی ناکارآمد خود نیست؟ آیا فصل این کار در گام دوم انقلاب ، نرسیده است؟ ما زحمت بکشیم، ما مالیات بدهیم، ما در سختی باشیم که یک نکبت ناکارآمد ، پست سازمانی داشته باشد؟ چرا؟

 

پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی رجانیوز

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۲
0
0
جمهوری اسلامی ایران به انقلاب اداری نیاز داره . راست راست بعضی ها ول می چرخن و پول مدیریتی می گیرن . این انصاف نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین