پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۶۹
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۷
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، حمله انتحاری تروریست های داعش به یک مرکز تولید برق در نزدیکی کرکوک عراق را که منجر به شهادت و زخمی شدن چندین نفر از جمله چند تکنیسین ایرانی شد، به شدت محکوم کرد.

شعارسال: بهرام قاسمی ضمن ابراز تاسف و انزجار شدید از این اقدام وحشیانه، به خانواده های قربانیان، بخصوص خانواده شهدای ایرانی این حمله سبعانه تسلیت گفت و با تمامی بازماندگان شهدا و مجروحان این حادثه غم انگیز ابراز همدردی کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: تروریست ها در عراق نفس های آخر را می کشند و انجام عملیات تروریستی کور و کشتار غیرنظامیان بیگناه انتقامی است که در برابر شکست های مفتضحانه خود در میدان های نبرد می گیرند.

وی درباره تعداد دقیق شهدا و مجروحان ایرانی این جنایت نیز گفت: سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سلیمانیه در حال پیگیری موضوع است؛ اما آمار اولیه از شهادت 4 ایرانی و زخمی شدن 3 نفر دیگر حکایت دارد که به محض دریافت اطلاعات نهایی و دقیق به آگاهی عموم خواهد رسید.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: 30مهر1395، کدخبر: 82274717: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین