پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۵۸۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۸
کنگره ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد در حالی به کار خود پایان داد که میمهانان ویژه ای از جمله فرمانده کل سپاه پاسداران، رئیس مجلس شورای اسلامی، فرمانده بسیج و مسئولان کشوری و لشکری در آن حضور یافتند.
شعارسال: بخش های مهم سخنرانی اختتامیه این کنگره در ادامه آمده است:

* کنایه فرمانده سپاه به دولت / لزوم پیروی از فرمان ولی

فرمانده سپاه پاسداران در کنگره ۱۸۸۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد در بخشی از سخنان خود به صفات بارز شهدا اشاره و گفت:

شهدا از دشمنان بری بودند، نگاه به بیرون نداشتند و به شدت از دشمن ابراز انزجار می کردند، چیزی که متاسفانه امروز در برخی مسئولان کمتر میبینیم.

وی در بخشی از سخنانش پیروی از فرامین ولی فقیه را خصوصیت دیگر شهدا برشمرد و بیان کرد: شهدا مطیع ولی فقیه بودند، هرچه ولی امر می کرد بدون اینکه دنبال ریشه موضوع و فلسفه مطلب باشند پذیرای امر ولی خود بودند.

دشمن متجاوز را سر جایش می‌نشانیم

-دشمنان این نظام با وجود همه توانمندی‌ها و برنامه‌ریزی‌ها نمی‌توانند هیچ غلطی کنند و دشمن متجاوز را سر جایش می‌نشانیم.

-مردم عزیز ایران باید در انتخاب‌های خود برای مناصب مختلف اجرایی و قانون‌گذاری افرادی را انتخاب کنند که روحیه جهادی و انقلابی و اطاعت محض از ولایت فقیه داشته باشند.

-شهدای ما نزدیکان و وابستگان خود را از بعضی بی‌عفتی‌ها و بی‌حیایی‌هایی که امروز در جامعه مشاهده می‌شود نهی می‌کردند. اما امروز با بی‌توجهی‌هایی که نسبت به این موضوع مهم در بین برنامه‌ریزان فرهنگی وجود دارد شاهد برخی بی‌عفتی‌ها هستیم.

آیت الله ملک حسینی در اختتامیه کنگره ۱۸۸۰شهید کهگیلویه و بویراحمد:

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین