پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۷۷
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۷
معاون درمان سازمان بیمه خدمات درمانی نیروهای مسلح گفت: مرحله آزمایشی تأیید نسخ دارویی گران قیمت، در داروخانه‌های منتخب چند استان راه‌اندازی شد.

شعار سال: علی رأفتی افزود: تسهیـل خدمات برای بیمه شدگان نیروهای مسلح از طریق درگاه‌های اینترنتی، در چارچوب مبانی اقتصاد مقاومتی و برای تکریم ارباب رجوع جزء برنامه‌هـای تحولی سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح است.

وی گفت: در راستای تسهیل خدمات و ارتقای رضایت بیمه شدگان، مرحله آزمایشی تأیید نسخ گران قیمت دارویی در داروخانه های منتخب استانهای قم، البرز و لرستان راه اندازی شد و در استانهای همدان و هرمزگان نیز در دست اقدام قرار دارد.

رافتی خاطر نشان کرد: بدین ترتیب بیماران بدون نیاز به حضور در شعب سازمان، می توانند در محل داروخانه و در تمام ساعات فعالیت داروخانه، تائیدیه نسخ خود را از سامانه سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح دریافت کنند. در این راستا بخشی از کنترل های علمی که تاکنون توسط کارشناسان دارویی سازمان انجام می شد نیز به سیستم محول شده است.

وی تصریح کرد: گسترش این طرح به داروخانه های بیشتر، پس از تکمیل زیر ساختهای فنی، امنیتی و فرآیندهای کنترلی و نظارتی صورت خواهد گرفت.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري مهر، تاریخ انتشار: 1 آبان 1395، کد مطلب: 3802552:www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین