پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۶۸۹۰
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۳
۲ مدال طلا رهاورد جودوکاران کم بینا در رقابت‌های بین المللی ترکیه بود. در این رقابت‌ها، وحید نوری در وزن ۹۰- کیلوگرم در دور اول حریفی از ترکیه را شکست داد و در دور دوم با پیروزی برابر حریف اوکراینی وارد فینال شد، وی در این مرحله حریف قزاقی خود را ضربه فنی کرد و به مدال طلای این وزن دست یافت.
شعار سال: جودوکاران کم بینای کشورمان در رقابت‌های بین المللی جودو نابینایان و کم یینایان در ترکیه، به ۲ مدال طلا دست یافتند.
 
در این رقابت‌ها، وحید نوری در وزن ۹۰- کیلوگرم در دور اول حریفی از ترکیه را شکست داد و در دور دوم با پیروزی برابر حریف اوکراینی وارد فینال شد، وی در این مرحله حریف قزاقی خود را ضربه فنی کرد و به مدال طلای این وزن دست یافت.

همچنین محمدرضا خیرالله زاده دیگر نماینده کشورمان در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم با شکست حریفی از ترکیه راهی فینال شد. وی در مرحله فینال حریف الجزایری را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

به این ترتیب جودوکاران کم بینای کشورمان با کسب یک مدال برنز توسط علیرضا خجسته و ۲ مدال طلا وحید نوری و محمدرضا خیرالله زاده به کار خود در این مسابقات پایان دادند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: ۲۰فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۷۲۲۸۸۷، yjc.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین