پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۸۲۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
سلیمی، یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق اصل ۷۷ قانون اساسی باید کلیه تصمیمات اخذ شده در وین به تصویب مجلس برسد. بدون شک تصمیمات هیات دیپلماتیک بدون تصویب در مجلس جنبه قانونی ندارد؛ این نص اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی است.
شعار سال: علیرضا سلیمی در تذکری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی با تبریک روز ارتش به مذاکرات وین اشاره و اظهار کرد: در حالی مذاکرات وین انجام می‌شود که قانون اقدام راهبردی، راستی آزمایی را در حوزه رفع تحریم‌ها به مجلس سپرده است لذا بحث‌هایی که در وین مطرح است مبنی بر اینکه بعضی از تحریم‌ها برداشته شود و برخی دیگر این اتفاق نیفتد یا اینکه برخی مورد مذاکره قرار گیرد، خلاف قانون مجلس شورای اسلامی و سیاست‌های قطعی اعلام شده توسط مقام معظم رهبری است.

وی افزود: طبق اصل ۷۷ قانون اساسی باید کلیه تصمیمات اخذ شده در وین به تصویب مجلس برسد. بدون شک تصمیمات هیات دیپلماتیک بدون تصویب در مجلس جنبه قانونی ندارد؛ این نص اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی است.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیدار، تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۷۰۸۱، www.didarnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
0
0
خوبه که مجلس و دولت انقدر با هم در تضادن بیچاره مردم که دودش فقط تو چشم مردم میره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین