پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۹۲۰۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱
دکتر حسن طریقت منفرد، وزیر اسبق بهداشت اظهار داشت: من در زمان مسئولیت رزومه وزیران بهداشت چهل و چهار کشور دنیا را بررسی و به مسئولین مختلف ارائه کردم و نکته جالب آن بود که حدود چهل و یک نفر از آنان پزشک نبودند. مسئله‌ای که در جهان وجود دارد، این است که صحبت‌های در حوزه بهداشت و درمان بدون هیچ کم و کاستی اجرا می‌شود. الان چندین سال است که حرف اول را در نظام سلامت، حقوق و اقتصاد میزند.
شعار سال: دکتر حسن طریقت منفرد، وزیر اسبق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در اولین همایش دولت نابلد‌ها با محوریت نظام سلامت: باید در ابتدا گفت که چرا برای حیاتی‌ترین مسئله یک جامعه قوانین مشخص و مناسب و جامعی وجود ندارد. امروز به جایی رسیده‌ایم که هزینه‌های سلامت ما بیش از سه برابر شده، بیمه‌های و قوانین ما ناکارآمد شده است.
 
من در زمان مسئولیت روزومه وزیران بهداشت چهل و چهار کشور دنیا را بررسی و به مسئولین مختلف ارائه کردم و نکته جالب آن بود که حدود چهل و یک نفر از آنان پزشک نبودند. مسئله‌ای که در جهان وجود دارد، این است که صحبت‌های در حوزه بهداشت و درمان بدون هیچ کم و کاستی اجرا می‌شود. الان چندین سال است که حرف اول را در نظام سلامت، حقوق و اقتصاد میزند.

کدوم غذا یا رفتار یا عملکردمان را اصلاح کردیم و حرف مسئولین بهداشت رو اجرا کردیم؟ تا کی قرار است ضدپیشگیری عمل کنیم؟ تا کی قرار است داروسازان، خودشان دارو را اداره، توزیع و قیمت گذاری کنند؟ تا کی قرار است ذی‌نفعان حیاتی‌ترین مسئله یعنی سلامت را در اختیار داشته باشند؟
 

پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی اخبار دانشگاهی، تاریخ انتشار :۴اردیبهشت ۱۴۰۰
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
0
0
در حیطه پزشکی عجیب است که تخصص نباشد اما به این عجایب عادت کردیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین