پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۳۴۰۳۲۰
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
مهرداد جمال‌ارونقی، معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران درباره میزان موجودی روغن خام در بنادر و گمرک‌های کشور گفت: میزان موجودی روغن خام وارداتی در بنادر و گمرک‌های کشور حدود ۴۳۰ هزار تن است که از این بین ۴۷ هزار تن در بندر امیرآباد، ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن در بندر نوشهر، ۶ هزار و ۷۰۰ تن در بندر انزلی، ۱۶۹ هزار تن در بندر امام خمینی و ۱۹۸ هزار تن در بند شهید رجایی بندرعباس قرار دارد.
شعار سال: ارونقی بیان کرد: در حال حاضر ۲ شناور حامل ۷۶ هزار تن روغن در بندر شهید رجایی در حال تخلیه هستند، همچنین ۳ شناور حامل ۶۰ هزار تن روغن در بنادر امیرآباد امام خمینی و شهید رجایی در انتظار کسب اجازه پهلوگیری و تخلیه هستند. این کشتی‌ها پس از تکمیل اسناد و کسب اجازه پهلوگیری به سرعت شروع به تخلیه روغن خواهند کرد تا موجودی روغن خام موجود در بنادر در سریع‌ترین زمان به دست تولیدکنندگان برسد.

او گفت: سال گذشته تمهیدات خاصی برای ترخیص کالا‌های اساسی اندیشیده شد و در مقطعی با هماهنگی بانک مرکزی، برای پنج قلم کالای اساسی شامل جو، ذرت، کنجاله سویا، دانه‌های روغنی و روغن خام، صاحبان کالا می‌توانستند بدون صدور کد رهگیری نسبت به ترخیص اقدام کنند که البته چندان از آن استقبال نشد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری همشهری آنلاین، تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۵۹۸۱۱۳، www.hamshahrionline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین