پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۴۱۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۲
معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین گفت: مرمت و ساماندهی خانه‌های تاریخی قزوین از اولویت‌های اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شمار می‌رود.

شعار سال:احسان نورانی با اعلام این خبر گفت: کارشناسان در حال مرمت و ساماندهی خانه‌های تاریخی محصص، زعیم، نبوی، حکیم افضل و کسمایی میرمیران هستند.
 
معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین افزود: خانه‌های تاریخی محصص و کسمایی میرمیران هر ۲ مربوط به دوره قاجاریه از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین در دست مرمت قرار دارد.
 
نورانی ادامه داد: خانه‌های تاریخی زعیم مربوط به دوره صفویه، نبوی و حکیم افضل هر ۲ مربوط به دوره قاجاریه نیز با مشارکت مالک و میراث فرهنگی در دست مرمت هستند.
 
وی اظهار کرد: مرمت، ساماندهی و احیای خانه‌های تاریخی از سیاست‌ها و اولویت‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شمار می‌رود و در این راستا مالکان می‌توانند به شکل مشارکتی با میراث فرهنگی نسبت به مرمت خانه‌های تاریخی خود اقدام کنند.
 
نورانی افزود: سرمایه گذاران نیز می‌توانند با سرمایه گذاری در جهت احیا و مرمت خانه‌های تاریخی آن‌ها را در قالب کاربری پذیرایی، اقامتی و فرهنگی مورد بهره برداری قرار بدهند.

 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا ، تاریخ انتشار: 11 اردیبهشت 1400، کدخبر:1070421 ، www.ilna.news

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
0
0
خانه هاي تاريخي در قزوين مدت هاست كه رو به نابودي قرار داشت با پيگيري هاي عزيزان در اين حوزه اوضاع بهبود پيدا كرد
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۷
0
0
هستند سرمایه‌گذارانی که می‌توانند کاربری مناسب را برای این اماکن ایجاد کنند و عده‌ای نیز مشغول به کار شوند
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین