پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۶۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۴
یک تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مردم باید توجه داشته باشند که نامزد‌های انتخاباتی باید یک برنامه برای اداره کشور ارائه کنند، گفت: باید به سه عنصر کارنامه فرد، داشتن برنامه و داشتن کابینه در نامزد‌ها توجه کنیم.
شعار سال:‌ مهدی فضائلی، تحلیلگر مسائل سیاسی شب گذشته (یکشنبه 12 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به نزدیک شدن به ایام برگزاری انتخابات با بیان اینکه اگر یک نامزد دارای یک تشکیلات باشد، آن تشکیلات می تواند او را کمک کند برای این که با یک آمادگی بیشتری در این عرصه حضور پیدا کند، گفت: افرادی که وارد صحنه رقابت انتخابات در کشور می شوند باید توجه داشته باشند که شرایط تحزب در کشور ما چگونه است یعنی اگر فردی بدون عقبه مشخصی وارد این عرصه می شود بایستی توانمندی، بضاعت بالا و تجربه کافی داشته باشد برای این که بتواند فقدان تشکیلات را جبران کند.

وی با بیان اینکه اگر یک نامزد وارد میدان شده و به دلیل عدم برخورداری از یک پشتوانه حزبی نمی تواند برنامه ارائه کند، از همین حالا تکلیف خود را مشخص کند و به عنوان یک نقطه ضعف بسیار جدی بپذیرد، گفت: این گونه نیست که احزابی که در کشور هستند تمام آنها یک برنامه منسجم برای اداره امور مختلف کشور در اختیار داشته باشند یعنی توانمندی احزاب کشور هم امروز یک توانمندی بالایی نیست.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه مردم باید توجه داشته باشند که نامزدهای انتخاباتی باید یک برنامه برای اداره کشور ارائه کنند یعنی باید به سه عنصر کارنامه فرد، داشتن برنامه و داشتن کابینه در نامزدها توجه کنیم، گفت: افرادی که مسئولیت می پذیرند باید چارچوب ها را بشناسند و قبول داشته باشند.

وی با بیان اینکه اگر فردی وارد ساز و کاری شود که آن را قبول نداشته باشد یا درست نشناسد نمی تواند وظایف خود را درست انجام دهد، گفت: متأسفانه با این آسیب مواجه بودیم یعنی افرادی مسئولیت هایی را پذیرفتند که بخشی از مبانی لازم برای انجام مسئولیت را یا شناخت درست نداشته یا این که باور نداشته اند.

فضائلی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین مسائلی که برای نامزدهای ریاست جمهوری باید مورد توجه باشد؛ قانون اساسی است، گفت: اگر فردی بخواهد وارد عرصه شود و قانون اساسی را قبول نداشته باشد؛ این فریبکاری است. بنا بر اصل 176 قانون اساسی؛ مفادی از قانون اساسی غیرقابل بازنگری هستند؛ یعنی هر زمانی که مقرر شد تا در قانون اساسی بازنگری صورت بگیرد بعضی از اصول قانون اساسی جزو ارکان قانون اساسی است و قابل بازنگری نیست و افرادی که می خواهند اجرای قانون اساسی را داشته باشند نسبت به کلیات قانون اساسی و بخصوص نسبت به این ارکان بایستی باور و اعتقاد داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری شبستان، تاریخ انتشار ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۰۵۳۰۹۷، shabestan.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
0
0
مردم ما ديگه هيچ حسي براي درقافت برنامه از كانديداها ندارن بعيد ميدونم كسي بياد راي بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین