پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۱۰۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۳:۰۶
مجتبی رضا خواه نماینده مجلس در یک وبینار شرکت کرده است. صحبت‌های این نماینده به زبان انگلیسی و واکنش طرف خارجی به انگلیسی صحبت کردن این نماینده انقلابی سوژه شبکه‌های اجتماعی شده است.
شعار سال: این سوال مطرح است که چرا رضا خواه علی رغم ادعای تحصیل در آمریکا قادر به تلفظ صحیح کلمات انگلیسی در یک وبینار نیست.

این در حالی است که این نماینده انقلابی کارشناسی ارشد، دکتری و فوق دکتری از دانشگاه کلرادو گرفته (یعنی دستکم ۸سال آمریکا بوده)، وی دستیار پژوهشی در شرکت نیومانت، کلرادو و دستیار پژوهشی در دانشگاه ایبانز، سانتیاگو را در کارنامه دارد.

این نماینده انقلابی مجلس چندی پیش مدعی شده بود؛ شیعیان میشیگان مقدمات شکست دونالد ترامپ در انتخابات را فراهم کرده بودند.

رضا خواه داماد حبیب الله بوربور رئیس سابق سازمان نوسازی مدارس و دبیرکل جمعیت وفاداران انقلاب اسلامی و از چهره‌های سرشناس اصولگرایان سنتی که در دوره یازدهم وارد مجلس شده است.
تعداد بازدید : 22
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از دیده بان ایران، تاریخ انتشار:۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر:۱۰۷۰۰۳، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
0
0
یعنی ایشون قبل از این سخنرانی به هیچ عنوان یک بار هم از روی اون متن نخونده بود؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۳
0
0
واقعا چه جوابی داره بده؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین