پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۳۴۱۲۲۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱
غضنفری، وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت گفت: اجرای نادرست قانون خصوصی سازی موجب سوء استفاده‌های زیاد افراد سودجو از منابع و سرمایه‌های ملی و تعطیلی واحد‌های متعدد تولیدی شده است، بنابراین همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اتلاف منابع کشور از طریق واگذاری‌های غیراصولی واحد‌های تولیدی به افراد خیانت به کشور است و این روند باید اصلاح شود.
شعار سال: مهدی غضنفری وزیر اسبق صمت درباره «کاندیدا‌ها به جای وعده‌ها، کار‌های عملی انجام دهند»، گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان به ملاک‌های مهمی برای نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری اشاره فرمودند که بسیار روشنگر و راه گشا است.

وی افزود: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری نباید با دادن شعار‌ها و وعده‌های واهی در فکر جمع آوری آراء به نفع خود باشند، بلکه باید با داشتن برنامه عملی به دور از شعار و عوام فریبی، راهکار مناسب برای رفع مشکلات و رشد و پیشرفت اقتصادی کشور ارائه کنند.

وزیر اسبق صمت به برخی شعار‌های نامزد‌ها پیش از انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و اظهار داشت: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری پیش از انتخابات، شعار‌ها و وعده‌های زیادی می‌دهند، اما پس از انتخاب شدن، برنامه‌ای برای تحقق وعده‌ها و شعار‌های داده شده ندارند و این موجب سلب اعتماد عمومی و بروز مشکلات زیاد اقتصادی در کشور شده است.

وی، فرمایشات مقام معظم رهبری را واضح، مستدل و فصل‌الخطاب برای همه دانست و گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیر خود به ملاک‌های روشنی در مورد ویژگی‌های نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری اشاره کردند که از آن جمله پایبندی به قانون اساسی، خودداری از بیان وعده‌ها و شعار‌های واهی و داشتن برنامه عملی در بخش‌های مختلف بویژه موضوع اقتصاد است.

غضنفری افزود: نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری باید با در نظر گرفتن این ملاک‌ها و با برنامه منسجم و قابل اجرا پا به عرصه انتخابات بگذارند و در غیر این صورت به این عرصه ورود نکنند و اجازه دهند افراد شایسته و کارآمد وارد شوند تا زمینه برای رشد و توسعه کشور و رفع موانع و مشکلات فراهم شود.

وی، مشکلات اقتصادی کشور را ناشی از سیاست‌های غلط و نبود برنامه ریزی مناسب دانست و اظهار داشت: به دلیل نقص و اجرای نادرست سیاست‌های اقتصادی شاهد بروز مشکلات اقتصادی و تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها در کشور هستیم که مشکلات زیادی برای مردم و نظام اقتصادی کشور فراهم کرده است، بنابراین باید در انتخابات آتی با انتخابی درست زمینه را برای رفع مشکلات و پیشرفت و توسعه کشور فراهم کرد.

وزیر اسبق صمت بر ضرورت اصلاح نظام خصوصی سازی در کشور تاکید کرد و گفت: اجرای نادرست قانون خصوصی سازی موجب سوء استفاده‌های زیاد افراد سودجو از منابع و سرمایه‌های ملی و تعطیلی واحد‌های متعدد تولیدی شده است، بنابراین همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند اتلاف منابع کشور از طریق واگذاری‌های غیراصولی واحد‌های تولیدی به افراد خیانت به کشور است و این روند باید اصلاح شود به گونه‌ای که با در نظر گرفتن شروط واگذاری، اهلیت افراد جهت واگذاری‌ها مد نظر قرار گیرد و در صورت تخلف این منابع ملی به دولت بازگردانده شود.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۰۰۰۷۲۳، www.farsnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هیوا
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
ای بابا قانون خصوصی سازی نگید بگید چنبره دستان آقازاده ها و مسئولان بر تمام اقتصاد کشور و به تباهی کشوندن مملکت و تعطیلی کارخونه ها
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
ای کاش خیانت به کشور محدود به همین موارد میشد کشور رو با جاش کندن بردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
0
0
امید داریم که به قول این دوستمون این حیانت ها در همین حد باقی بمونه و بیشتر از این نشه
خصوصی سازی ، عامل مهم تورم
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
0
0
خصوصی سازی ، عامل مهم تورم
عامل تورم و کسری بودجه : تاراج اموال عمومی بنام خصوصی سازی ...
بزرگترین فساد اقتصادی کشور در جریان ارزان فروشی صنایع و معادن به ویژه خواران و شرکای خصوصی بخش دولتی ، تحت نام خصوصی سازی ، رخ داده است .
فروش مجانی صنایع و معادن ثروتساز کشور تحت نام خصوصی سازی و در واقع چوب حراج بر اموال مردم ، عامل اصلی مشکلات اقتصادی و کسری بودجه دولت است . راه نجات اقتصاد و زندگی مردم هم برگشت صنایع و معادن تاراج رفته ارزشمند و پولساز به دولت (مردم) است .
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین