پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۹۳۲
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۳
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از افزایش تعداد مصدومان زلزله خراسان شمالی به ۱۴ تن خبر داد. مهدی ولیپور دراین‌باره گفت: درپی وقوع زلزله در سنخواست استان خراسان شمالی تیم‌های امدادی هلال‌احمر بلافاصله برای ارزیابی و امدادرسانی اعزام شدند که این روند همچنان ادامه دارد.
شعار سال: مهدی ولیپور دراین‌باره گفت: درپی وقوع زلزله در سنخواست استان خراسان شمالی تیم‌های امدادی هلال‌احمر بلافاصله برای ارزیابی و امدادرسانی اعزام شدند که این روند همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: تاکنون تعداد مصدومان این زلزله به ۱۴ نفر رسیده که بنا بر اعلام مرکز EOC وزارت بهداشت ۱۳ نفر به علت ترس و یک نفر هم بر اثر ریزش آوار دچار مصدومیت شده است.

ولیپور با بیان اینکه ۳۰ دستگاه چادر امدادی در روستای شورک توزیع شده است، گفت: همچنین ۱۲۰ تخته موکت، ۲۴۰ تخته پتو و ۱۶۰۰ قوطی کنسروجات و ۱۳۵ دستگاه چادر هم برای تقویت انبار امدادی به کانون زلزله ارسال شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۴۰۰۰۲۲۷۱۸۷۲۳، www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین