پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۳۳۹۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴
زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی گفت که گروههای مقاومت به طور بی سابقه‌ای در ۷۰ سال گذشته رژیم صهیونیستی را در تنگنا قرار داده‌‌اند.

شعار سال: او در سخنان تلویزیونی گفت که رژیم صهیونیستی با تمامی امکاناتش در مواجهه با غزه ناکام مانده و اکنون شروع به دروغ‌گویی کرده است، در حالیکه مردم غزه به علت محاصره ناتوان از دستیابی به یک لقمه غذا هستند.

زیاد نخاله افزود: «ما وارد جنگ شدیم و کاملا متوجه هستیم که این جنگ هزینه دارد اما تنها راه آزادی و حمایت از قدس است و دشمن باید دستش را از قدس و شیخ جراح بردارد.»

او گفت که کشورهای جهان که در برابر جنایت اسرائیل سکوت کرده‌اند باید بدانند که این رژیم با پیشرفته‌ترین سلاح‌های ساخت آمریکا به جنگ غزه آمده در حالیکه موشک‌های گروههای مقاومت با استفاده از لوله‌های آب ساخته می‌شود.

دبیرکل جهاد اسلامی سپس گفت: «جهان متوحش با رفتار خود ما را میان مرگ یا دست کشیدن از سرزمین خود قرار داده است. جهانی که هیچ منطقی را جز حرف زور نمی‌فهمد.»

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت شفقنا، تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۱۱۵۱۹۲۷، www.fa.shafaqna.com.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین